掃呢頁CODE去手機

2022年1月10日 星期一

陳嘉慧:陳嘉慧自認麻甩唔似唐詩詠 恨挑戰打女角色 #唐詩詠 #陳嘉慧

無綫劇集《愛上我的衰神》在好評中播畢,女主角陳嘉慧(Erica)大感不捨,劇中她有不少流淚的崩潰感,也有跟麥美恩及馬貫東的輕鬆場面,Erica坦言NG ...






無綫劇集《愛上我的衰神》在好評中播畢,女主角陳嘉慧(Erica)大感不捨,劇中她有不少流淚的崩潰感,也有跟麥美恩及馬貫東的輕鬆場面,Erica坦言NG得最多是跟麥美恩的對手戲:「因為望住佢個樣好難忍到唔笑,佢個人好搞笑,私下對我好好,好似大姐姐咁。」


Erica外形清純討好,出道時被指外貌跟唐詩詠相似,她自言以前不覺得似對方,但就不時被認錯,令她發現可能大家某些角度相似:「陳山聰有次將我認錯係詩詠,我屋企人都講過我某一邊臉似佢,不過佢比較Lady同斯文,我就好粗魯又麻甩。」另外,最近她為新劇開工,劇中飾演一個功夫了得之人,她坦言:「我拍完幾場打戲發現打女唔易做,今次只係得幾場打戲,希望有機會挑戰打女角色,我都想學定幾招傍身。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!