掃呢頁CODE去手機

2022年1月20日 星期四

伍樂怡:重現經典床褥廣告 伍樂怡向汪明荃致敬:雖然走晒音 #伍樂怡 #汪明荃

藝人伍樂怡(Kelly)於TVB劇集《青春不要臉》中向汪明荃「致敬」,複製對方經典床褥廣告,寫意的睡在床上,並背對鏡頭伸懶腰,最後Kelly以套裝Lo ...






藝人伍樂怡(Kelly)於TVB劇集《青春不要臉》中向汪明荃「致敬」,複製對方經典床褥廣告,寫意的睡在床上,並背對鏡頭伸懶腰,最後Kelly以套裝Look亮相,並以超甜美笑容讀出廣告口號:「打破平嘢冇好嘅定律」,相當有趣!不過,談到今次拍劇,亮點原來在於Kelly的80年代唱腔,她受訪時坦言是一大挑戰:「負責錄音嘅同事想我跟足80年代嘅唱腔同語調,佢哋教我上網搵番原片嚟睇,學番阿姐(汪明荃)嘅唱腔,我成首歌都係盡力模仿番佢,所以真係有啲難,有啲版本錄出嚟好似走晒音咁,聽番都幾搞笑。」


Kelly又謂自己雖然在外國長大,但也對這首經典廣告歌充滿回憶:「呢個劇畀咗好多機會我去重現番以前嘅經典廣告、角色同片段,我真係好感恩。」Kelly又笑指拍攝這個廣告很舒服,皆因大部分時間均是睡在床上:「我嗰時真係爭啲瞓着。」今早(19號)Kelly更在社交網開心Share相關影片,除了「正式致敬版」,還有「搞笑走音版」,看過影片的網民均大讚搞笑:「走音版好有魔性係咁Loop。」


另,昨晚(18號)劇中演員余德丞、丁子朗、戴祖儀(Joey)及身在美國的劉穎鏇(Tiffany)在第2集播出後齊齊開Live與粉絲及觀眾互動,並大送寶麗來答謝粉絲支持。素顏出鏡的Joey獲海量網民大讚靚女,余德丞更搞笑地讀出其中一個留言:「戴祖儀以後唔好化妝,我覺得你唔化妝靚啲。」至於以眼鏡Look上陣的Tiffany亦獲大讚可愛,雖然直播時間是美國時間早上五時許,但Tiffany仍專誠起床參與,相當有心。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!