掃呢頁CODE去手機

2022年2月4日 星期五

張曦雯:做足防疫措施仍染疫 張曦雯自爆於美國確診新冠肺炎 #張曦雯

張曦雯去年於美國洛杉磯參加朋友婚禮時,確診新冠肺炎,她於社交網上載抱狗照並講到當時情況,她指自己去年做足防疫措施下仍然確診,令她大感疑惑:「我做足晒所 ...






張曦雯去年於美國洛杉磯參加朋友婚禮時,確診新冠肺炎,她於社交網上載抱狗照並講到當時情況,她指自己去年做足防疫措施下仍然確診,令她大感疑惑:「我做足晒所有防疫措施下,呢件事(指確診新冠肺炎)竟然喺意想不到下發生,舊年喺美國嘅時候,好彩圍繞我嘅身邊人無事,我到依家都諗唔到點解我會染疫。」


張曦雯今日(4日)接受東網訪問,她說:「喺美國中咗,當時自我隔離咗五日,再做測試經已無事,隔離多幾日後,再去做多一次測試,都係無事,就可以出番嚟。」現已回港的張曦雯,因香港近來都爆疫,所以農曆年間佢都自我隔離減少外出,並笑言今年農曆年利是進帳應會減少。


冇入過醫院


張曦雯續被問到確診後有冇入過醫院?她說:「冇入過醫院,初初都只係有啲感冒徵狀,流鼻水同打噴嚏,冇喉嚨痛、冇咳、冇發燒,兩、三日之後,食嘢開始冇味,就知有問題,我細佬係醫生,即刻幫我安排好晒所有嘢,因為我未知自己有事時,都有同屋企人一齊食飯,佢哋即刻消毒屋企,同埋安排屋企地庫畀我自己隔離,地庫有床、有廚房嘅,之後成家做測試,好彩全部無事,我隔離第5日再做測驗都已經無事,第10日再做都係一樣,咁就可以出番嚟。」


現於開緊TVB劇《破毒強人》的她,都小心為上:「如果去啲空氣唔流通嘅地方,一Cut機就會行出去等,出外景亦唔會坐劇組車,會返自己車坐,一個人等埋位,其實到依家我都唔知點解會惹到,因為問咗好多我確診前見過嘅身邊人,佢哋全部都無事嘅,只係得我一個中咗,總之,要小心為上,今日我都要開工,會一切小心。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!