掃呢頁CODE去手機

2022年2月4日 星期五

陳自瑤:陳自瑤旺到癲 教你催運大法一定掂 #陳自瑤

陳自瑤去年事業運甚佳,連獲好評兼贏得入行首個獎項,對於被指是無綫上年賺得最多的女藝人,她雖然笑住表示不知賺幾多,但就承認有獨門催旺秘訣,試完真的全年由 ...






陳自瑤去年事業運甚佳,連獲好評兼贏得入行首個獎項,對於被指是無綫上年賺得最多的女藝人,她雖然笑住表示不知賺幾多,但就承認有獨門催旺秘訣,試完真的全年由頭紅到落腳。


藝人陳自瑤(YoYo)去年事業運一直上揚,除了於無綫綜藝節目《好聲好戲》及《識貨》表現今人喜出望外,台慶頒獎禮中,她更憑着《寶寶大過天》一角奪得「最佳女配角」獎。她亦將於今年3月首次擔任女一,與羅仲謙、黎諾懿等開拍新劇《婚後事》,雖然現時未開劇,但YoYo的工作已排得密麻麻,難怪之前盛傳她是去年無綫搵得最多錢的女藝人。說到此時,YoYo即笑謂:「冇錯,咪就係盛傳囉!其實你問我呢個問題我真係唔知,要問公司高層先知,我諗其他人都好勁嘅!」


雖然YoYo人氣很旺,但因為現時疫情關係,不少工作都要取消或暫停,問有否覺得運氣來得不合時,她說:「如果講唔好彩?係咪應該話機會喺10年前嚟會更加好呢?所以冇得講,又唔係我一個人面對,大家都面對緊,FOCUS自己擁有嘅就得!(冇咗幾多位數字酬勞?)我冇計呀!少少又唔係太多。(上年還有甚麼美中不足地方?)再搵多啲錢唔夠多!哈哈!」


於娛樂圈多年,為了增加人緣運,每逢農曆新年YoYo都會買桃花及桔。她更大爆朋友教的催運秘訣:「除咗用碌柚葉洗走衰氣之外,點可以旺啲呢?朋友教我用紅棗煲水,唔係用嚟飲喎,係沖完涼兜頭淋,咁就鴻運當頭,啲運由頭帶到落尾。我上年試過,今年當然繼續試」問今年有否為女兒準備定甚麼時,她笑言:「我自己都未買,不過有時都會買定啲新衫畀佢。」講到女兒快將10歲,有否因為工作而少了時間陪伴時,YoYo說:「少少但唔嚴重嘅,因為除咗工作,其他時間我都係用嚟陪佢,亦因為我上年真係太忙,佢學識處理好自己嘅功課,以前細個我都有同佢溫書,但開始長大佢啲功課好深,我會同佢講呢個係佢嘅責任,一定要自己搞掂,佢都漸漸獨立。有時佢有佢做功課,我咪喺側邊溫劇本。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!