掃呢頁CODE去手機

2022年4月28日 星期四

曾江:薛家燕難忘曾江的好:我10幾歲時仲教埋我功課! #曾江 #薛家燕

藝人曾江昨日(28日)於酒店倒斃,因事出突然,不少圈中好友都難以接受,而曾江入行初期與雪妮、陳寶殊、薛家燕合作不斷,眾人認識於微時,薛家燕接受東網訪問 ...






藝人曾江昨日(28日)於酒店倒斃,因事出突然,不少圈中好友都難以接受,而曾江入行初期與雪妮、陳寶殊、薛家燕合作不斷,眾人認識於微時,薛家燕接受東網訪問時謂:「尋日接到消息真係好難過,我根本接受唔到,唔相信佢咁就走咗,好唔捨得。」家燕姐表示記得上年曾江更到電台接受她的訪問,訪問中大談他從影的經過,席間更有雪妮一起做訪問,眾人懷緬一番,非常開心,當時大家更承諾要多點見面,但無奈現時已不能成事。


家燕又說:「好可惜冇辦法再見到佢,喺我哋心目中,佢係一個好好嘅演員,萬事皆能,演戲精湛,出水能跳,入水能游,佢教識我好多,10幾歲拍嘢時,佢仲教我做埋功課,尋日我哋同芳芳(蕭芳芳)、寶珠都一齊話好唔捨得,好難過,喺度都同焦姣姐姐講聲節哀順便!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!