掃呢頁CODE去手機

2022年4月28日 星期四

食腦喪B| 被指抄美劇冇新意 何廣沛唔認同:我哋套劇有自己特色 #何廣沛 #食腦喪B

TVB(無線)熱播劇《食腦喪B》引起不少喪屍熱話,而今(27日)一眾主要演員就在電視城出席宣傳造勢,當中女主角江嘉敏的腳傷還未完全康復,需要坐輪椅出席 ...






TVB(無線)熱播劇《食腦喪B》引起不少喪屍熱話,而今(27日)一眾主要演員就在電視城出席宣傳造勢,當中女主角江嘉敏的腳傷還未完全康復,需要坐輪椅出席,事後她接受訪問時表示傷勢仍好嚴重。

《食》劇愈播愈讓不少網友認為,劇中有許多橋段與美劇《izombie》相似,甚至質疑《食》根本就是抄襲,對於這件事問道男女主角何廣沛、江嘉敏,他就表示:「其實我拍嘅時候完全唔知道有《izombie》呢套劇,拍完先知。因為監製同我講劇本嘅時候都從未提過,咁我做資料蒐集時,亦冇搜查到,我完全當一個新嘅劇本去睇。」而何廣沛亦強調劇集同《izombie》所表達的東西根本不一樣:「我哋套劇有自己嘅特色,同埋講親情、兄弟情,個「情」放喺第一位,佢哋嗰套劇講查案。」在旁的江嘉敏亦認同他的講法,更強調劇集港味比較濃厚,用喪屍主題去包裝情、愛。

而眼見江嘉敏腳傷情況似乎未見康復理想,問道現時傷勢情況,她就表示:「休息咗一派好返啲,因為呢派活動多咗啲,同埋要拍嘢,所以郁返就變相打回原型,等佢唔好用力,唔好郁。(會唔會對拍攝好大影響?)幕後、監製都知我腳傷,依家拍咗啲輕鬆戲份先,如果真係要跑跳,可能睇吓會唔會有咩拍攝角度就到。」

另外,講道稍早前同富貴電競高層男友Anthony分手後,現時心情平復了嗎?江嘉敏強調現時自己專注工作同養傷,對於下一段感情順其自然。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!