掃呢頁CODE去手機

2022年4月16日 星期六

金宵大廈2|葉蒨文曾演過妓女死屍 自嘲:我都算係「少數族裔」 #葉蒨文 #金宵大廈2

她寫道:「睇到香港近日啲報道同留言就笑死我,852放鬆啲笑吓啦,其實我以前都成日搽白塊面演死屍,又搽紅塊面演過唔少次妓女,我無心同人爭飯碗㗎,真係純粹 ...






她寫道:「睇到香港近日啲報道同留言就笑死我,852放鬆啲笑吓啦,其實我以前都成日搽白塊面演死屍,又搽紅塊面演過唔少次妓女,我無心同人爭飯碗㗎,真係純粹鍾意演戲。由路人甲開始打滾,可唔可以唔好攞走我啲工作?我當時都算係”少數族裔”」最後還不忘加上了#少工作數量嘅族裔、#大家都係搵啖飯食嘅演員、#乜嘢族裔有乜所謂、#世界大同、#有心就係好演員、#有愛就係好觀眾等多標籤。

葉蒨文(Sophie)在《堅離地愛堅離地》着女僕裝。(IG@sophieysm)


港姐出身。(IG@sophieysm)


Sophie有樣有身材,絕對有潛力上位!(IG@sophieysm)


港姐出身。(IG@sophieysm)


比堅尼相。(IG@sophieysm)


比堅尼相。(IG@sophieysm)


港姐出身。(IG@sophieysm)


運動Look。(IG@sophieysm)


運動Look。(IG@sophieysm)


超Fit。(IG@sophieysm)


超Fit。(IG@sophieysm)


超Fit。(IG@sophieysm)


養眼。(IG@sophieysm)


養眼。(IG@sophieysm)


養眼。(IG@sophieysm)


大受歡迎。(IG@sophieysm)


大受歡迎。(IG@sophieysm)


大受歡迎。(IG@sophieysm)


笑容甜美。(IG@sophieysm)


笑容甜美。(IG@sophieysm)


笑容甜美。(IG@sophieysm)


島大女神。(IG@sophieysm)


島大女神。(IG@sophieysm)


島大女神。(IG@sophieysm)


名花有主。(IG@sophieysm)


名花有主。(IG@sophieysm)


名花有主。(IG@sophieysm)


美女筍盤。(IG@sophieysm)


美女筍盤。(IG@sophieysm)


美女筍盤。(IG@sophieysm)


靚女。(IG@sophieysm)


靚女。(IG@sophieysm)


靚女。(IG@sophieysm)


有樣有身材。(IG@sophieysm)


有樣有身材。(IG@sophieysm)


有樣有身材。(IG@sophieysm)


有望上位。(IG@sophieysm)


有望上位。(IG@sophieysm)


有望上位。(IG@sophieysm)


深受網民喜愛。(IG@sophieysm)


深受網民喜愛。(IG@sophieysm)


深受網民喜愛。(IG@sophieysm)


備受關注。(IG@sophieysm)


備受關注。(IG@sophieysm)


備受關注。(IG@sophieysm)


皮膚白滑。(IG@sophieysm)


皮膚白滑。(IG@sophieysm)


皮膚白滑。(IG@sophieysm)


選港姐而入行。(IG@sophieysm)


選港姐而入行。(IG@sophieysm)


選港姐而入行。(IG@sophieysm)


眼大大。(IG@sophieysm)


眼大大。(IG@sophieysm)


眼大大。(IG@sophieysm)


加油!(IG@sophieysm)


加油!(IG@sophieysm)


加油!(IG@sophieysm)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!