掃呢頁CODE去手機

2022年4月27日 星期三

金宵大廈2|私下認識曾江激讚係紳士 伍詠薇:一個大大咧咧嘅男士 #伍詠薇 #曾江 #金宵大廈2

即將在今個星期迎來大結局的劇集《金宵大廈2》,今(27日)在電視城舉行宣傳活動,一眾主要參演演員均有出席。而在單元二《雙魚》中大獲好評的伍詠薇(伍姑娘 ...




即將在今個星期迎來大結局的劇集《金宵大廈2》,今(27日)在電視城舉行宣傳活動,一眾主要參演演員均有出席。而在單元二《雙魚》中大獲好評的伍詠薇(伍姑娘)對於網友的讚賞,她就表示好感恩。

《金》劇將近迎來大結局,大部分單元已經播畢,不過有網友就指只有幾個單元好看而已,其中一個就是《雙魚》,其他單元負評多所以令收視每況越下,對於網友的看法,伍姑娘在接受訪問時就表示:「十個單元有唔同故事,大家可能將《金宵大廈1》擺得太多投射喺《宵大廈2》,所以好多嘢覺得咁咁咁,其實有啲嘢係唔同。」

亦因為伍姑娘在劇集表現出色,被問道有沒有多了邀約工作,伍姑娘搞笑表示:「可能我好耐冇喺TVB平台出現,大家覺得好新鮮,依家仲做緊涼地官,希望搵我拍嘢。」而她亦強調自己好有戲癮:「如果你唔俾我拍,我要吸氧氣。」相當搞笑。

另外,提到今日有報導指演員曾江在檢疫酒店倒斃,問道伍姑娘知不知道該事,她則表示亦是剛剛才知道:「好突然,曾江先生係一位不可多得嘅演員,其實我自己喺細嗰時候,TVB成日播粵語長片,嗰陣就係睇明星,我知道佢係一位留學生喺英國,嗰嗰年代喺外國讀書返嚟做演員好有型,由細睇到佢大。」而在伍如娘記憶中二人似乎沒有合作過,不過私底下認識對方:「佢俾我印象係一個好惡嘅,其實佢玩嘅,係一個好大大咧咧嘅男士,同埋好紳士,戲非常好嘅演員。」大感可惜圈中少了一位前輩。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!