掃呢頁CODE去手機

2022年4月27日 星期三

王敏奕:王敏奕傳婚變後首亮相 曾志偉突現身:冇擔心過 #曾志偉 #王敏奕

藝人王敏奕(Venus)近日在社交網刪走與老公曾國祥的合照及婚照,因而傳出離婚消息,近日正拍攝有關婚姻危機題材劇集《婚後事》的她,認真應景。王敏奕下午 ...






藝人王敏奕(Venus)近日在社交網刪走與老公曾國祥的合照及婚照,因而傳出離婚消息,近日正拍攝有關婚姻危機題材劇集《婚後事》的她,認真應景。


王敏奕下午在將軍澳電視城出席新劇拜神,無綫總經理兼她的老爺曾志偉突然現身支持。兩人隨後一齊接受訪問,志偉被問到是否來撐新袍場?他笑說:「新袍唔使撐啦,佢咁多嘢做,我都唔記得呢套劇有佢,今日嚟係撐林肯,劇本寫得好好,好貼地。」志偉被問到兒子曾國祥與新袍王敏奕傳婚變?他指明知事情是假,故沒有擔心過:「冇留意,因為對上一晚先同佢哋食完飯,第二日就話佢哋離婚,個進度有冇咁快呀,之前夠話我要坐輪椅啦,等我睇吓係咪犯太歲先。」


王敏奕則親身否認婚變:「反而要同一啲相信咗,擔心我哋嘅人講聲唔好意思,屋企人反而唔擔心。(點解刪除晒啲相?)因為工作關係,想整理下用工作相為先,冇諗過咁做會令到大家咁擔心。(洗咗婚戒紋身?)冇(展示手指紋身)。(老公知唔知呢件事?)佢返咗嚟兩三日,已經返咗去英國拍嘢,我都有轉發畀佢。」


講到劇中她與羅子溢、羅天宇的激情親熱戲,老公是否不能看?志偉即搶答笑說:「所以咪冇眼睇走咗囉。」王敏奕則指老公一向不會干涉工作,所以也不用「備案」。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!