掃呢頁CODE去手機

2022年4月23日 星期六

吳卓羲:被譚耀文追問!吳卓羲否認菊梓喬上屋企過夜 #吳卓羲 #菊梓喬 #譚耀文

藝人吳卓羲(Ron)、譚耀文(阿譚)和黃德斌等,今午(23日)現身九龍灣,出席主演電影《逃獄兄弟2》謝票活動。談到戲院重開,觀眾可以入場欣賞《逃2》, ...






藝人吳卓羲(Ron)、譚耀文(阿譚)和黃德斌等,今午(23日)現身九龍灣,出席主演電影《逃獄兄弟2》謝票活動。談到戲院重開,觀眾可以入場欣賞《逃2》,一眾主角表現興奮,阿譚表示雖然已有觀眾透過非法途徑欣賞,但相信「戲院客」仍在。至於因為第2集押後上映,《逃3》將緊接上檔,黃德斌覺得這個安排反而給觀眾一氣呵成的感覺。至於會否再拍《逃4》,3人異口同聲表示要視乎觀眾反應。


獲兩位前輩大讚拍動作戲身手了得的Ron,透露今次角色搞搞震:「即是一齊坐監,我個角色都係比較麻煩,鍾意搵錢『達』人。(唔驚觀眾唔鍾意你?)大家唔鍾意呢個角色好正常。(唔驚菊梓喬唔鍾意你?)我阿媽、家姐唔會唔鍾意我,總之鍾意我嘅人要入場睇戲啦。」


談到菊梓喬夜訪其家,Ron笑言:「查清楚先啦,嗰度都唔係我屋企,唔係事實唔回應,今日都係講番套戲好啲。」阿譚竟然推波助瀾,幫記者追問,笑言:「答啦,人生如戲嘛!」搞到Ron相當靦腆:「仲以為你會幫我添。」至於黃德斌被問到其有份參演的新劇《百萬同居計劃》演員陣容有變,對於Edan辭演,他說:「我本來都撞期,後來調到時間可以演出,不如過幾日先再講」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!