掃呢頁CODE去手機

2022年4月23日 星期六

唐文龍從未後悔離巢北上捱麵包 揭內地娛圈發展驚人規則 #唐文龍

陳敏之的個人YouTubeChannel《ChiChat》最新一集繼續請來她在經典劇《溏心風暴3》的拍檔唐文龍做嘉賓,繼公開性取向後,唐文龍就大談演藝 ...




陳敏之的個人YouTube Channel《Chi Chat》最新一集繼續請來她在經典劇《溏心風暴3》的拍檔唐文龍做嘉賓,繼公開性取向後,唐文龍就大談演藝辛酸史 ,更揭露現今藝人到內地發展一切都是看數據,非常科學!

唐文龍出道以來一直被視為圈中的型男代表,他在節目中更自認「有型」,超自信的表現一度令陳敏之忍不住:「哈哈哈,唔係呀,我認同,啱啱攞緊提子食!」唐文龍稱:「我以前唔係靚仔,我絕對唔係醜啦。(咁都唔靚?咁點呀?)我係……我講呢句說話又俾網友鬧死我,我係有型!但係有型喺以前嚟講係瀨嘢,因為你唔靚仔先至有型,但我出道時興靚仔,呢個對我嚟講係好致命傷。」唐文龍天透露去試鏡時,經常被指「太有型」而錯失機會。

講道當年離巢北上發展,唐文龍稱從未後悔:「嗰陣時都38、39,如果我仲唔離開,我青春唔會永遠喺度,加上公司俾我嘅條件唔係太省鏡,咁我咪走囉。」據知,唐文龍當年有九個月只吃麵包和麥皮,連供樓都要依靠家人接濟:「當時即時喺上海拍咗部《我心依然》電視劇,部戲等咗5年先出街,工作量唔係好理想。(嗰陣有冇後悔?)冇後悔,做男人行咗出去就係行咗出去。同埋內地係好講數據,你係演員,你拍過咩戲,票房係幾多,點撃率係幾多,整體收入係幾多,好清楚。唔止演員,連製片人、燈光師、收音師、化妝師,全部都有數據。大家唔需要懷疑,又要飲飲食食,嗰樣嘢唔係重點,真係要靠努力、實力同際遇。香港演員相對係勤力同專業,同埋乖。」

點擊下圖逐格睇Michael樣貌「進化」過程:

Michael有份主演《十月初五的月光》。(網上圖片)


Michael有份主演《十月初五的月光》。(網上圖片)


Michael有份主演《十月初五的月光》。(網上圖片)


Michael廿幾歲時個樣。(網上圖片)


Michael廿幾歲時個樣。(網上圖片)


Michael廿幾歲時個樣。(網上圖片)


Michael是圈中型男。(網上圖片)


Michael是圈中型男。(網上圖片)


Michael是圈中型男。(網上圖片)


Michael是圈中型男。(網上圖片)


Michael是圈中型男。(網上圖片)


Michael點睇都唔似佢真實年紀。(唐文龍ig)


Michael點睇都唔似佢真實年紀。(唐文龍ig)


(水行俠劇照)


Michael點睇都唔似佢真實年紀。(唐文龍ig)


Michael個樣近年被指變臉。(唐文龍ig)


Michael個樣近年被指變臉。(唐文龍ig)


佢同樣同以前愈來愈唔同。(唐文龍ig)


佢同樣同以前愈來愈唔同。(唐文龍ig)


Michael都有玩抖音。(抖音截圖)


Michael都有玩抖音。(抖音截圖)


Michael都有玩抖音。(抖音截圖)


Michael個樣呈現膠化,表情顯得繃緊。(抖音截圖)


Michael個樣呈現膠化,表情顯得繃緊。(抖音截圖)


Michael個樣呈現膠化,表情顯得繃緊。(抖音截圖)


點撃下圖睇唐文龍歷任緋聞女友:

唐文龍前女友陳少霞在2016年下嫁富商李文輝並育有一女,在遇上李文輝之前她曾經離過婚,並與前夫育有2女。(陳少霞@微博)


關心妍於2009年下嫁金融才俊楊長智並育有一女的,一家三口經常曬幸福的家庭生活。(kwansumyinjade@IG)


2014年唐文龍被傳媒拍到和羅子喬行街看戲,不過最後兩人表示只是好朋友。(bellalalo@IG)


唐文龍在2018年生日當天和黃文意同遊大嶼山,兩人合照不小心漏出,因而傳出戀情。(teenie_beanie_tiny@IG)


唐文龍和楊柳青在拍攝《溏心風暴3》時認識,兩人十分投契,可惜最後緋聞都不了了之。(wiyona@IG)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!