掃呢頁CODE去手機

2022年4月29日 星期五

Winka自爆期待同COLLAR成員嘈交 被笑似達達星人感自責 #COLLAR

Winka自爆期待同COLLAR成員嘈交被笑似達達星人感自責23歲COLLAR成員Winka(陳泳伽)參加《全民造星IV》時,已經勁晒歌喉,因此加入C ...




Winka自爆期待同COLLAR成員嘈交 被笑似達達星人感自責



23歲COLLAR成員Winka(陳泳伽)參加《全民造星IV》時,已經勁晒歌喉,因此加入COLLAR後,Fans都期待Winka可以快啲有Solo歌。而日前她作客網上節目《MusicPanda》,與鄭欣宜(Joyce)和馮允謙(Jay Fung)兩位實力派唱將切磋,同場都沒有被比下去,網民都大讚聽出耳油。

 

Winka與Joyce、Jay Fung作客網上音樂節目。
Winka與Joyce、Jay Fung作客網上音樂節目。


 



 

Winka在節目上被黃丹儀問及有否想過單飛更易發展?Winka坦言有諗過,「我未玩《造星IV》時係有咁諗,因為成日覺得一個人發展,可能好多嘢可以由自己話晒事。但我發現原來做藝人,尤其我呢啲比較新,有好多嘢唔係自己一個人可以完全消化得晒。多幾個人陪你就會冇咁多情緒,可以冷靜啲,佢哋喺隔離我就會好安心。」KB又問到成軍約3個月,暫時來說有冇是非?Winka表示:「其實真係冇,但我期待我哋嘈交嘅。」因為她認為嘈交可以令大家感情更好,「可以更了解大家嘅底線。」

至於同團中邊個最friend,Winka就好有自信話同個個都好friend,「佢哋會同我傾心事,我又好願意分享。」對於出道造型被網民笑似達達星人,Winka表示:「其實我無所謂,我而家都鍾意咗人哋話我似達達星人,一開始我有唔開心咗一兩日,第一係覺得我真係咁似怪獸咩,第二係覺得有啲對唔住團隊,因為好似佢哋將覺得最好嘅嘢擺上我身,但我Carry唔到佢哋擺嘅嘢。」不過Winka非常識諗,話要化危為機,可能好多人一時間未接受到她剪短頭髮,認為久而久之人們就會接受。

 

COLLAR出道3個月,人氣甚高。


 

Winka出道造型被網民笑似達達星人。


 

Winka對於造型被嘲笑,覺得好對唔往團隊。


 

Winka出道前不時在街頭Busking,其實她自小就很喜愛唱歌,早前於IG分享過小學參加歌唱比賽演唱G.E.M.(鄧紫棋)代表作《Where Did You Go》的影片,Fans都大讚她唱歌有天份,細細個已經好有功架。這日在節目中都有說起小學參加歌唱比賽的往事,「我細個其實冇一個認知我係鍾意唱歌,係小學嗰陣睇咗《超級巨聲》,我哋就諗住搞個歌唱比賽,然後個比賽名就直接叫《超級巨聲》,但係冇人參加,可能大家都怕醜,我班主任就叫我去參加。於是我就唱咗G.E.M.嘅《Where Did You Go》。」而Winka都即場清唱幾句,Jay Fung都大讚:「唔使評,咁好聽,啲轉音真係……因為呢隻歌都難唱嘅。」而Joyce都好欣賞Winka的歌喉,「我覺得佢心中有節奏,同埋我喺佢唱嗰陣望佢面前堆紙冇《Where Did You Go》歌詞,我覺得好神奇,點解佢可以記得晒啲歌詞。」表示對Winka的記性好佩服。

 



 

小學參加學校歌唱比賽唱《Where Did You Go》。


 

Winka同兩位前輩合唱都冇被比下去。


 

之後二人都分別同Winka合唱,Joyce話好過癮,又憶起與Jay Fung曾一同做《造星IV》評判,當時已經覺得Winka唱得好好,「我啱啱聽佢唱《記憶棉》有留意佢個嘴,佢唱歌技巧好過我添!我唔會覺得佢係個小妹妹囉。」Winka話會將兩位前輩對她說的話寫進日記,當自己迷失時再回看,把這些話當強心針,Joyce都覺得她很可愛。

 

Joyce好欣賞Winka的歌喉,甚至覺得對方技巧比自己好。


 

雖然COLLAR只係出道3個月,但Fans已經好希望Winka可以出Solo歌。


 

 



 

更多第5波疫情資訊,請到以下專頁瀏覽按此

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!