掃呢頁CODE去手機

2022年5月10日 星期二

馮允謙首個演唱會加推門票5.11開售 預告完騷後報復式狂食薯條 #馮允謙

馮允謙(JayFung)將於7月舉行首次個人演唱會《六福珠寶呈獻馮允謙HaveaJAYTime2022演唱會》,早前優先訂票火速售罄。雖然開心,但Ja ...




馮允謙(Jay Fung)將於7月舉行首次個人演唱會《六福珠寶呈獻 馮允謙Have a JAY Time 2022 演唱會》,早前優先訂票火速售罄。雖然開心,但Jay卻笑言被親友飛債纏身,非常頭痛。由於政府公布放寛表演場地入座率,大會宣布加推樓座HK$380座位門票,並與HK$680門票於明天(11日)同步公開發售。

適逢今年出道10周年,Jay終於夢想成真,於7月2至4日假九展StarHall舉行首次個人演唱會,更首度挑戰四面台,令他既緊張又興奮。而大會公布加門票的消息,喜上加喜,Jay說:「係個好好嘅消息,因為有好多朋友和屋企人話好想嚟睇我個騷,但優先訂票賣晒,佢哋買唔到飛。依家增加入座率,多啲人入到場睇我表演,令我更加開心,令全場氣氛更溫暖。」

開騷日期逐漸迫近,Jay透露歌單已準備好,不少重新編曲,所以要努力練歌背歌詞:「仲要排舞、操弗身體、練好把聲,雖然好多嘢要忙,但我好開心,因為真係等咗10年嘅機會,希望大家嚟睇我個騷睇到好High!」為了確保健康開騷,Jay乖乖戒口:「為咗身型效果好,同埋有更好嘅體能應付演唱會,我改變晒啲飲食習慣。平時最鍾意食煎炸嘢、打邊爐、食肥膩嘢,依家統統唔食得。為操肌要食好多蛋白質,食清淡啲。(完騷最想食乜?)我會報復式食嘢,狂食薯條,有間餐廳嘅薯條又甜又辣好正,仲要食幾個漢堡飽!」

Jay笑言自己平時最鍾意食煎炸嘢,為了演唱會而戒口。


Jay笑言自己平時最鍾意食煎炸嘢,為了演唱會而戒口。


Jay去年吸血鬼獵人造型深入民心,今次卸下黑色西裝和大褸,在個唱海報展現陽光和性感一面。


Jay去年吸血鬼獵人造型深入民心,今次卸下黑色西裝和大褸,在個唱海報展現陽光和性感一面。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!