掃呢頁CODE去手機

2022年5月10日 星期二

RubberBand演唱會|6號唔願經常夫妻檔合唱:佢應該係私有咗畀我 #RubberBand

樂隊RubberBand與香港節慶管弦樂團(HKFO)合作的《LivebytheHarbour》戶外演唱會,昨晚(9/5)在西九文化區竹翠公園完滿落幕 ...




樂隊RubberBand與香港節慶管弦樂團(HKFO)合作的《Live by the Harbour》戶外演唱會,昨晚(9/5)在西九文化區竹翠公園完滿落幕。主音6號在尾場除了邀請樂隊和音Angelita Li一同獻聲,演繹來自The Queen的《Bohemian Rhapsody》(波希米亞狂想曲),更與太太Tim Lui一同合唱《Slow & Easy》。

今次能藉管弦樂團及合唱團帶來的力量,加上長期合作的和音Angelita帶來充滿力量的聲線,才能令RubberBand放心地嘗試演繹他們心目中的神曲《Bohemian Rhapsody》。(梁碧玲攝)


Tim Lui既是RubberBand御用填詞人,也是《Slow & Easy》原唱之一,作為演唱會歌單一部份,6號連續三晚都與Tim Lui一同合唱。(梁碧玲攝)


在唱《阿波羅》時,觀眾席不但出現燈海,6號更衝到台下與觀眾近距離接觸,不過在防疫措施限制下,他只能與頭排觀眾保持社交距離互動。他在臨近結束時一度哽咽地說:「估唔到實現咗我哋嘅夢想。」縱使RubberBand在演唱會中帶來《未來見》、《發現號》等代表作,但觀眾似乎依然未滿足,四子一口氣在Encore部份連唱《你和我》、《一早地下鐵》和《小涼伴》,在晚上11時正式落幕。

RubberBand在訪問中透露,結他大師Jason Kui早前需要赴美處理個人事務,如果如期在一月開騷,他很有可能未能參與其中。(梁碧玲攝)


RubberBand三晚都表現得非常投入。(梁碧玲攝)


RubberBand三晚都表現得非常投入。(梁碧玲攝)


RubberBand三晚都表現得非常投入。(梁碧玲攝)


RubberBand三晚都表現得非常投入。(梁碧玲攝)


觀眾都看得非常投入。(梁碧玲攝)


林奕匡與太太李靄璣都有到現場睇騷。(梁碧玲攝)


Dear Jane主音Tim不但現身觀眾席,更有份幫助RubberBand炒熱全場氣氛。(梁碧玲攝)


林海峰在新歌《世間始終你好》與RubberBand有合作,昨晚他也到場欣賞演出。(梁碧玲攝)


除咗前兩晚有唱嘅《小涼伴》及《你和我》,今晚RubberBand在Encore部份也加碼唱《一早地下鐵》。(梁碧玲攝)


感恩天公造美

儘管天氣報告預測今個長假期會下雨,但近幾晚戶外騷都在好天氣下進行,甚至今晚直到正式結束一刻,現場才開始下起雨。RubberBand騷後接受採訪時直言尾場天氣最好,6號坦言:「出場前有同助手傾過,睇過天文台網頁,見到雨量圖對我哋有利,預測成個show嘅時間都冇雨落,好感恩。」

以平常心準備疫後首個演唱會

今次是第五波疫情後表演場地重開以來首個售票演唱會,6號坦言一月宣布延期後的4個月都以平常心籌備:「真係唔知道政策幾時會變,唔好彩嘅話隨時感染數字又會上升返,到時又變咗唔搞得住。我哋真係有過呢個經驗,試過面對演唱會突然間煞停,講緊一月嘅時候只係相隔兩日。」學懂平常心應對後,他們坦言能重新聚在一起練歌已經很難得。鼓手泥鯭趁機感謝工作人員分擔行政工作:「例如一月搞嘅時候本來可以6個一齊坐,依家只可以4個,其實分飛呢個工作真係好痛苦。政策同疫情雖然令搞show有好多不便,但係好多同業好努力,其實有show做已經好幸福。」

至於連日來開戶外騷的感受,低音結他手阿偉坦言在戶外場地演出一直是夢寐以求,期待日後在不同大小的場地都能參與。6號則直言這次在體能上遇到的挑戰不小:「問返前輩,原來露天唔係小兒科,我都不斷同隊友講,上次開紅館騷嘅歌單比今次多10首,但係身體復原嘅能力都冇今次咁慢。非常寶貴嘅一課,自己之後都要留意。」

唔想Tim Lui頻密上台合唱:成件事就唔珍貴

成軍以來的御用填詞人Tim Lui,過去三晚都有上台與6號合唱,阿偉在台上笑說她隨時可以出道,台下則感性地說:「好多年前冇人幫我哋填詞嘅時候,佢都係捱義氣捱到今日,上呢個台都係捱義氣,只係頭先怕尷尬冇講到。」6號坦言《Slow & Easy》在隊內一直猶如雞肋,雖然很想用作表演,但合唱人選需要經四位隊員一致同意,因此甚少有機會演繹,身為Tim Lui老公的他更笑說:「我自己係有私心嘅,唔想次次都推佢出嚟,其實佢應該係私有咗畀我啦嘛,如果每次出show都有佢,成件事就唔珍貴。」

6號疑「未到站」 最驚反而係阿正?

至於今晚6號在台上疑似忘記拉褲鏈,他澄清只是溝通上有誤會:「前日陳詠燊導演私訊我,提醒我要注意褲鏈,於是我就同服裝同事講,佢哋幫我塗黑咗,演唱會導演以為嗰度係陰影,其實一開始係錯配。(唔係未到站?)嗰陣整一整,根本冇事發生過。」不過在導演提醒6號之際,原來結他手阿正也被嚇到:「我反而係最驚嗰個,我嗰陣聽到細細聲有句『未到站』,我都即刻望一望。」原來是源自十多年前一次酒吧演出的陰影,當時阿正擺好姿勢彈結他,最後卻被發現褲鏈未拉好。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!