掃呢頁CODE去手機

2022年5月7日 星期六

胡定欣:金牌媒人Bob又發功 誓幫胡定欣搵到好歸宿 #Bob #林盛斌 #胡定欣

藝人林盛斌(Bob)向來有「金牌媒人」之稱,曾撮合多對情人,包括慧敏與心臟科名醫陳良貴、張秀文與金融才俊王大權等,近日佢亮相陳敏之影片頻道節目,大談媒 ...






藝人林盛斌(Bob)向來有「金牌媒人」之稱,曾撮合多對情人,包括慧敏與心臟科名醫陳良貴、張秀文與金融才俊王大權等,近日佢亮相陳敏之影片頻道節目,大談媒人唔易做:「嗰十個八個成功曾經經歷過無數嘅歷練,先可以有呢個成績,唔容易㗎,大把係約到出嚟係唔得。」佢又直言認為年到40歲仍然單身的男女性格定有缺陷:「例如係口不對心,話唔使靚嗰啲,扮咩呀?咪又係要樣靚、波大同腳長。女仔話唔使有錢,人哋揸架咩車出嚟又係到鄙視,收皮啦我心諗。」但亦認為自身條件好嘅人,對另一半有要求都係人之常情。


及後,佢更揚言下一個目標係視后胡定欣:「下一個我一定要搞掂佢,就係胡定欣,佢一定得㗎!獨立,唔使你養,我問過一啲男仔,啲人會同我講『會唔會好惡?』覺得佢眼神凌厲,眉毛粗,嗰下怒瞪會攝走你,但佢嗰種溫柔、可愛同女性化係好正,當然我都知定欣會有要求,啱唔啱眼緣同傾唔傾到偈......我會努力㗎,胡定欣,你等等。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!