掃呢頁CODE去手機

2022年5月7日 星期六

姜濤回應陶傑稱MIRROR只屬虛火 「會努力變成大家認同嘅實火」 #MIRROR #姜濤 #陶傑

MIRROR成員姜濤今日(7日)親身西九出席《預防HPVNoRegrets微電影》首映啟動儀式並分享拍攝的趣事,15名姜糖獲邀出席活動,三位幸運兒更可 ...




MIRROR成員姜濤今日(7日)親身西九出席《預防HPV No Regrets微電影》首映啟動儀式並分享拍攝的趣事,15名姜糖獲邀出席活動,三位幸運兒更可上台近距離與姜濤玩遊戲兼合照。活動中,問到如果可以回到過去最想改變什麼,姜濤表示:「冇嘢要改變,冇過去嘅經歷就冇而家嘅自己。可能食少啲,減肥冇咁難。」

點擊下圖觀看是日活動靚相:

(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


上月30日是姜濤23歲生日,他快閃銅鑼灣令一眾姜糖陷入瘋狂,他接受訪問時說:「夜晚接近11點以為冇咩人,Fans咁有心始終都要影個相。我近視離遠睇唔到仲有咁多人,我一落車想返去已經太遲。(有人擔心會出現危險?)我事後都檢討過,下次要再睇清楚啲情況,小心啲,避免有呢啲情況。」姜濤媽媽當日亦在銅鑼灣出現,他說知道此事:「你哋叫佢奶奶,其實我唔鼓勵佢去,始終年紀偏大,太多人聚集唔係幾好,但佢作為阿媽開心梗係想去,我叫佢下次唔好去太多人嘅地方。(鍾唔鍾意粉絲叫佢奶奶?)佢冇特別提呢件事,係我同佢講,我諗佢自己都有啲怕醜。」

正忙於拍攝《季前賽》的姜濤透露還有幾日便煞科,隨後便會閉關排練紅館演唱會,對於演唱會門票被炒到44萬,他一臉疑惑說:「有人買咩真係44萬,唔好呀,寧願辛苦啲我哋開多幾場,都唔好為睇一場半場去買,真係太誇張。」

MIRROR演唱會第一行門票被炒至44萬癲價一張 黃牛黨公開炒價等級

陶傑及蕭若元近日因為MIRROR隔空罵戰,姜濤說有留意此事並說:「我哋未有資格去評論人哋對我哋任何嘅評論,始終我哋好多地方未做得好,我哋會努力將呢股『虛火』變成大家認同嘅實火,呢個係我哋喺呢行嘅動力。」

陶傑批評MIRROR屬虛火連續兩日道歉:12位大爺,我錯

另外,明天就是母親節將至,姜濤說有時間陪媽媽,問到會否將MIRROR演唱會門票送給她作為禮物,姜濤笑指:「會嘅,佢已經同我講『唔使多,十張八張得啦』。我入咗行之後,佢多咗好多Friend。以前佢好少出去,而家郁唔郁就話約咗邊個朋友。」至於會否帶真新抱給媽媽,他說媽媽暫時不鼓勵自己拍拖,但他不會保持「A0之身」亦不會高調宣傳拍拖:「成為一個永遠嘅謎,都市傳說,真係好後悔當初講咗。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!