掃呢頁CODE去手機

2022年6月10日 星期五

91歲黃夏蕙宣布8月移民未透露目的地:會好掛住大家! #黃夏蕙

近年深受網友愛戴,被封「夏蕙BB」的資深藝人黃夏蕙,6月10日早上於社交平台宣布,將於今年8月離開香港:「無論身處世界某一個角落,我都會好掛住大家!」 ...




近年深受網友愛戴,被封「夏蕙BB」的資深藝人黃夏蕙,6月10日早上於社交平台宣布,將於今年8月離開香港:「無論身處世界某一個角落,我都會好掛住大家!」以生肖造型到黃大仙祠上頭炷香的景象成絕響。

現年91歲的黃夏蕙,每年除夕盛裝到黃大仙祠上頭炷香,亦相當關注社會事件,她在文中憶述2012年D&G拍攝風波開始改變形象:「由D&G事件開始,叫我關心社會事情,教我用搞笑嘅手法,與民同樂。呢段時間,雖然艱辛,不過真係好開心!無奈,我懷着好唔捨得嘅心情!我要同大家講一句,8月我要走我唔知幾時可以再喺香港同大家見面!我唔知大家會唔會掛住我!此時此刻,我只會同大家講,我無論身處世界某一個角落,我都會好掛住大家!」

點擊下圖睇夏蕙姨12生肖造型

鼠年造型。(資料圖片)


鼠年造型。(資料圖片)


鼠年造型。(資料圖片)


鼠年造型。(資料圖片)


豬年。(資料圖片)






孫悟蕙


孫悟蕙


孫悟蕙


孫悟蕙。(資料圖片)


契仔不時都會陪夏蕙姨。(資料圖片)


粉紅毛毛狗。(資料圖片)


粉紅毛毛狗。(資料圖片)


粉紅毛毛狗。(資料圖片)


粉紅毛毛狗。(資料圖片)


粉紅毛毛狗。(資料圖片)


粉紅毛毛狗。(資料圖片)


粉紅毛毛狗。(資料圖片)


粉紅毛毛狗。(資料圖片)


雞年(FB圖片)


雞年(FB圖片)


雞年(FB圖片)


心情興奮。(資料圖片)


心情興奮(資料圖片)


小綿羊。(影片截圖)


小綿羊。(影片截圖)


蛇年!(影片截圖)


蛇年!(影片截圖)


蛇年!(影片截圖)


馬年!(影片截圖)


一出閘就趺低。(影片截圖)


朋友即時扶起!(影片截圖)


無事。(影片截圖)


虎年點解要有豹紋?(影片截圖)


純純免--最早期嘅造型比較簡單。(影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!