掃呢頁CODE去手機

2022年6月10日 星期五

劉沛蘅:劉沛蘅見晒洪卓立家長冇被催婚:想專注工作先! #劉沛蘅 #洪卓立

「膠戰女神」劉沛蘅(Hillary)本月8日生日,近日她與男友洪卓立(Ken)齊於社交平台放閃,上載男方為她慶生的相片。Hillary今日現身節目錄影 ...






「膠戰女神」劉沛蘅(Hillary)本月8日生日,近日她與男友洪卓立(Ken)齊於社交平台放閃,上載男方為她慶生的相片。Hillary今日現身節目錄影,講到她與男友很甜蜜,她笑言:「OK日日都係咁。(男友送咗咩禮物?)首飾,可以成日戴住,今日冇戴,因為怕唔見,而且玩遊戲要濕身。(生日安排係驚喜定事前已知?)我唔知,佢冇同我講冇咩計劃,咁呢日一定係預留畀佢,當日都係正常咁食飯同去咗一晚Staycation。(拍拖後第一個生日好難忘?)咩節日都難忘。」


她稱很多網友見到他們放閃都有留言祝福:「覺得大家都好鍾意我哋呢對情侶,希望大家搵我哋情侶檔工作。我哋除咗之前拍MV之外,都未再合作過。」至於生日願望,Hillary希望身體健康,疫情盡快過去:「我同Ken都好想去旅行。(去番你哋嘅定情地日本?)我哋本身都好鍾意日本,但未必去番拍MV個地方,因為日本仲有好多地方可以去。」


另外,Hillary透露目前的工作以拍廣告為主,對於有傳《家族榮耀》開拍續集,她坦言沒有收到相關消息:「如果有機會都好想拍,我拍劇嘅經驗唔多,有機會會想試。」她指自己跟男友一樣都是事業心重,因為大家感情穩定,所以會先專注工作,問到是否已見家長?她說:「有見過食過飯,家人冇催婚,佢哋知我想專注工作先。(家人對男友有咩評會?)話佢好有禮貌,大家相處融洽,覺得佢個人好慷慨,所以好鍾意佢。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!