掃呢頁CODE去手機

2022年6月4日 星期六

阮德鏘:遭前藝人誤導投保!阮德鏘終與保險公司和平解決 #阮德鏘

藝人阮德鏘與太太Ciwi接受無綫節目《東張西望》訪問,好友兼前藝人透過轉職保險業為他們的囡囡投保,可惜對方搞到阮德鏘夫婦誤以為投保兩年即可自動滾存,但 ...






藝人阮德鏘與太太Ciwi接受無綫節目《東張西望》訪問,好友兼前藝人透過轉職保險業為他們的囡囡投保,可惜對方搞到阮德鏘夫婦誤以為投保兩年即可自動滾存,但於3月左右收到斷保消息,恍如晴天霹靂。


今晚節目內Ciwi更公開與對方的錄音對話,雖然對方多次道歉,但明顯地對當日購買保單內容不清楚,當發現有問題時,更以阮德鏘名義打保險公司熱線查詢,結果收到客戶問卷調查,遭Ciwi識破,質問他為何冒充丈夫身份,其後節目再透過專業保險顧問了解,原來當初保單供款根本長達30年。


阮德鏘表示傷感情緊要過錢財損失﹕「佢轉行,我好心介紹咗約20位朋友幫佢買保險,後來發現啲朋友疏遠我,可能係以為我有着數。依家我公開咗件事,大家又搵返我,起碼知道我係無辜嘅。」《東張西望》又走訪了藝人戴耀明及霍健邦,後者亦被騙數萬元﹕「唔緊要,幾萬蚊認清咗一個人﹗」據悉對方因誠信問題而被釘牌,目前轉職地產,《東張西望》嘗試聯絡他,他聞言即收線,幸而保險公司方面已與阮德鏘夫婦達成協議,會取消保單,雙方和平解決事件。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!