掃呢頁CODE去手機

2022年8月15日 星期一

《聲夢》黃奕斌爆內地拍劇辛酸經歷 黐頭套攪到成面紅晒 #聲夢 #黃奕

《聲夢傳奇》學員黃奕斌(Hugo)於去年10月完成拍攝新劇《青春本我》的戲份後,隨即離港到內地為《無相之城》網劇開工,並且擔任男主角,成為第一個拍內地 ...






《聲夢傳奇》學員黃奕斌(Hugo)於去年10月完成拍攝新劇《青春本我》的戲份後,隨即離港到內地為《無相之城》網劇開工,並且擔任男主角,成為第一個拍內地劇的《聲夢》學員。今日(15/8)Hugo現身尖沙咀出席《善心滿載仁愛堂》記者會時說:「其實我都係返咗嚟香港二十幾日,喺內地第一次拍劇我係覺得好好玩,完全唔覺得辛苦。不過因為拍古裝要戴頭套,係要用到酒精,點知搞到成塊面紅晒,先發覺原來我有酒精敏感,之後要搽藥先好得返。呢個係喺內地拍劇嘅最大嘅辛酸史。」

被問到內地拍劇酬金高?Hugo表示:「其實唔似香港咁計騷錢,咁所以我係唔知酬金會係幾多錢。(點解有呢個機會到內地拍劇?)其實我都唔知,因為我冇參與。我只係收到通知話我要到內地拍劇,嗰一刻我都覺得驚訝點解會係我。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!