掃呢頁CODE去手機

2022年8月15日 星期一

陳百祥:陳百祥否認主持最後1個騷 自爆獲曾志偉借9位數渡難關 #曾志偉 #陳百祥

藝人陳百祥(阿叻)今午(15日)出席《善心滿載仁愛堂》記者會。他曾事先張揚這是自己主持的最後一個大騷,不過接受訪問時他主動爆自己「出爾反爾」:「因為要 ...






藝人陳百祥(阿叻)今午(15日)出席《善心滿載仁愛堂》記者會。他曾事先張揚這是自己主持的最後一個大騷,不過接受訪問時他主動爆自己「出爾反爾」:「因為要畀面曾志偉。我一講最後一個騷,即刻十萬九千個電話打嚟問,志偉叫我畀機會佢,所以我諗點都要再做多一、兩個。坦白講,08年金融風暴嘅時候,佢終止咗自己嘅定期存款,攞咗8、9位數字存款借畀我渡過難關。(你不嬲好有錢喎。)我呢啲只係三更窮五更富,當然我1、2星期就還清晒畀佢,咁我都仲有啲本事嘅。(佢有冇收你利息?)我都唔好意思唔畀」


阿叻感恩表示自己一世夠運,相識滿天下:「志偉同阿倫(譚詠麟)都借過錢畀我。當年阿倫借3萬蚊畀我,已經係買港島區豪宅嘅首期,佢仲要瞞住屋企人。我可以夠膽咁講,一年內我搵朋友食飯,一定有365個肯陪我,真係識人好過識字。」今次節目內,阿叻由中西樂伴奏唱抒情歌:「以前我都試過喺籌款節目同我老婆合唱粵曲,咁我都好少着呢類型歌,所以今次有啲難度。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!