掃呢頁CODE去手機

2022年8月3日 星期三

周嘉洛:周嘉洛豁出去全裸露股 親認真身上陣唔怕尷尬 #周嘉洛

無綫上位小生周嘉洛首次擔正的劇集《痞子殿下》,今晚(2日)播出的一集中,除了有朱敏瀚脫上衣大騷健碩肌肉,搞到陳瀅眼甘甘兼出手撫摸,周嘉洛更豁出去全裸上 ...






無綫上位小生周嘉洛首次擔正的劇集《痞子殿下》,今晚(2日)播出的一集中,除了有朱敏瀚脫上衣大騷健碩肌肉,搞到陳瀅眼甘甘兼出手撫摸,周嘉洛更豁出去全裸上陣露出臀部。劇情講到,張頴康覺得陳瀅跟其初戀情人十分相似,故打算趁對方沖涼時查看其背後是否有胎記,怎知沖涼之人卻是周嘉洛,期間周嘉洛站起來跟對方對質露出臀部,之後又有正面鏡頭,只見嘉洛以雙手遮着重要部位,而在片尾的NG片中,拍攝該場口期間用來遮住「小嘉洛」的布整塊掉下來,劇組以蜜蜂Emoji為他打碼防走光。


據知露股場口是臨時要求,周嘉洛接受電話訪問時承認是自己親身上陣:「拍嘅時候都唔尷尬嘅,當日基本上都係男同事,另外我前面都有黐咗遮蔽嘅措施,所以非常安全。其實我冇咩太大感受,可能個角度比較遠,亦都唔係好清楚嘅Close Up鏡頭,所以唔覺得係好大犧牲,我自己感受係Ok。」


身在現場的張頴康大讚嘉洛為拍攝十分拚搏:「我都只係配合佢,唔好睇佢,我都冇可能有反應(現場冇女工作人員?)現場見唔到有女仔,唔知有冇佢嘅粉絲偷偷入咗嚟,哈哈!」問到有否試過被要求全裸拍攝,他自言已非小鮮肉,又指現時所播的搞笑戲只是冰山一角,真正戲肉還未開始。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!