掃呢頁CODE去手機

2022年9月21日 星期三

陳瀅:陳瀅自爆2次確診新冠肺炎 有慰問方力申:佢變番一線! #方力申 #陳瀅

台慶劇《美麗戰場》的演員陳瀅與陳山聰,今晚(20日)為《開心無敵獎門人》進行錄影,2人都是第二次參與該節目,陳瀅稱吸取上次經驗,不會再穿露背裝玩遊戲, ...






台慶劇《美麗戰場》的演員陳瀅與陳山聰,今晚(20日)為《開心無敵獎門人》進行錄影,2人都是第二次參與該節目,陳瀅稱吸取上次經驗,不會再穿露背裝玩遊戲,並已做足安全措施,至於山聰上次錄完節目後確診,他說:「我做咗檢測,今次冇事,相信我同啱啱好番嘅獎門人曾志偉係最安全。不過上次確診,我除咗拍獎門人,仲有同陳瀅開工,佢都冇事。」陳瀅自言曾在外國中過兩次新冠肺炎,可能仍有抗體。山聰透露在劇中飾演陳瀅的經理人,兩人沒有身體接觸,只有一場抱抱戲,而在遊戲節目中,山聰也要抱起隊友,但陳瀅自嘲磅數不輕,一定不是被抱人選。


提到陳瀅的緋聞男友兼同劇演員方力申近日確診,陳瀅透露有在通訊群組中慰問過方,現時他的快測結果已變回「一線」,她說:「導演葉念琛最初仲笑佢係『二線藝人』,小方(方力申)今晚都好想嚟玩,佢係最想嚟嗰個,可惜嚟唔到。(私下有冇接濟佢? )冇,喺Group Chat送花畀佢囉。」


講到《痞子殿下》落實開拍續集,陳瀅預計會在明年最熱的時候開工,肯定是原班陣容上陣,但劇情方面就未敢追問監製。日前她跟JW飯敍,對於JW的男友被申請破產,陳瀅表示全不知情,大家未有談論對方家事,最近她邀請JW教她唱歌,因為《美》劇中有一段唱歌戲份:「已經完成錄音,但我唔敢聽,我叫佢哋搞好晒後期先畀我聽。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!