掃呢頁CODE去手機

2022年9月21日 星期三

《菁析九型人》:菁析九型人︱鄧梓峰當港姐山頂司儀專業戶 郭羨妮攞冠軍全靠佢 #港姐 #郭羨妮 #鄧梓峰

《繽FUN星網》全新節目康活健全效逆齡三合一呈獻「菁析九型人」–港姐篇,請來對這方面素有究研的陳芷菁擔任主持。首度參與東網節目的芷菁以港姐師姐身份,跟 ...






《繽FUN星網》全新節目康活健全效逆齡三合一呈獻「菁析九型人」–港姐篇,請來對這方面素有究研的陳芷菁擔任主持。首度參與東網節目的芷菁以港姐師姐身份,跟司儀好友笑談港姐經,第二擊就輪到輕輕鬆鬆鄧梓峰,芷菁更會分析對方的九型人格。


梓峰跟芷菁結緣於1994年的港姐選舉,當年芷菁是參選佳麗,而梓峰是比賽的「山頂司儀」,講到「山頂司儀」這的稱呼,梓峰笑言:「90年代初港姐騷好多時喺紅館舉行,我就企喺觀眾席後排位置主持,所以大家都會叫嗰個做山頂位。其實嗰個位都好重要,因為當年港姐好鍾意用一個故事形式去包裝,舞台就係一個夢幻世界,例如熱帶森林、埃及等,好需要一個人喺舞台以外嘅現實世界,去介紹番當晚嘅環節以及為每一Part做個總結,又或者教大家去投票,所以我覺得我個位置都幾有趣。不過,後來開始變質,個位置變得可有可冇,監製話如果超時就唔會去我嗰邊,咁有可能全晚都見唔到我,令我開始懷疑自己個價值,我自從1998年就冇再做。」問他會否希望有日成為夢幻世界的主持,他坦言以前會想,但現在已經沒有這個欲望:「做騷來講,我反而鍾意做一啲比較有歷史時刻嘅騷,我最有滿足感嘅騷係當年青馬大橋通車。」


講到歷屆港姐,梓峰對1975年冠軍張瑪莉最為深刻,他認為對方自當選多年來一直保持氣質不變,堪稱港姐典範。提到1999年港姐冠軍郭羨妮曾經透露當年做空姐時,因得到梓峰的鼓勵才參選港姐,梓峰笑言:「我只係順口。(佢真係贏咗。)咁咪好彩囉!我係覺得佢有個特別氣質,所以就鼓勵吓,但估唔到有咁大影響,佢真係成為咗冠軍,開展港姐生涯。」芷菁自言想不到梓峰竟是如此口甜舌滑之人。


梓峰的長女長得亭亭玉立,非常標致,問他會否推薦女兒去參選港姐?他說:「冇諗過,我好自由,佢鍾意選咪選囉,但佢都冇提過。(如果佢想選,你畀唔畀?)一定比,因為你唔畀佢去試,佢永遠得個估字,永遠有個問號,你畀佢試個問號就冇咗。」


另外,芷菁跟梓峰做完九型人格測試後,發現他跟陳百祥(阿叻)屬於同一人格–第六型忠誠型,芷菁解釋:「你哋都係六號側向五號理智型,你哋相似嘅地方係你哋對自己喜歡嘅嘢,係可以好專門、好叻,不過佢就去咗三號成就型,佢係要成功,你就去咗九型平和型,係比較優閒少少。你係一個好需要大自然嘅人,所以你打高爾夫球、揸飛機、露營,你係做啱咗你自己性格嘅嘢。」芷菁根據對方的九型人格結果,她建議梓峰可以轉行做開心導遊,覺得他一定能勝任及成功:「因為你有豐富知識,能夠講到每一個地方嘅歷史背景,你鍾意自由又係一個咁開心嘅人,所以好適合做開心導遊,我係旅行社老闆一定請你。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!