掃呢頁CODE去手機

2022年9月28日 星期三

江嘉敏:被指台慶亮燈同馮盈盈零交流 江嘉敏:有同佢講早晨! #台慶 #江嘉敏 #馮盈盈

藝人江嘉敏和袁文傑今日(27日)出席劇集《黯夜守護者》宣傳活動,談到昨日台慶亮燈活動時,江嘉敏與「死敵」馮盈盈只相隔兩個身位但完全零交流,江嘉敏解釋: ...






藝人江嘉敏和袁文傑今日(27日)出席劇集《黯夜守護者》宣傳活動,談到昨日台慶亮燈活動時,江嘉敏與「死敵」馮盈盈只相隔兩個身位但完全零交流,江嘉敏解釋:「隔咗兩個身位點傾偈呀?我哋有打招呼嘅。(邊個主動打招呼?講啲乜?)見到人咪打招呼,冇話邊個主動嘅,有講句早晨呀,大家都有禮貌,大家都有打招呼嘅。(依家大家關係點?)一樣囉,我都講咗2、3年啦呢個話題,要答嘅都答晒啦,唔再講呢個話題啦,哈哈。」


至於劇中飾演陳煒丈夫的袁文傑,表示劇情來到結局編,角色內心陰暗一面將更浮現。問到有否劉意有指他與今屆港姐參賽者邢慧敏撞樣?他笑言:「有呀,我啲朋友Send報道咗畀我話似喎。(你覺得呢?)我覺得我少少似佢囉,哈哈。」他指對方同是高人,遠遠已能留意到她,問到會否想與對方合作?他説:「個個都想合昨,最快睇吓《愛.回家之開心速遞》有冇機會,做潮偉個妹,『潮妹』」。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!