掃呢頁CODE去手機

2022年9月28日 星期三

霎時再感動|鄭裕玲憶肥姐沈殿霞專業舉動 笠垃圾袋擋雨免阻綵排 #鄭裕玲

入行後DO姐經常做大SHOW司儀,不時與肥姐拍住上,其中一年台慶綵排,仍在清水灣電視城,她們兩人被安排到教堂與古裝街之間的山坡上,落住傾盆大雨被淋到濕 ...






入行後DO姐經常做大SHOW司儀,不時與肥姐拍住上,其中一年台慶綵排,仍在清水灣電視城,她們兩人被安排到教堂與古裝街之間的山坡上,落住傾盆大雨被淋到濕透。DO姐表示:「本身我想叫車嚟接我地返廠,但肥姐覺得唔應該咁做,要車來車去,嗰日車務已經好忙,唔應該覺得額外增多工作,要自己想辦法。」

寧願自己濕透肥姐都不願增加別人工作量,更不想阻礙綵排時間,DO姐感嘆:「肥姐一分鐘都唔想阻到,佢見到現場有疊黑色垃圾袋,肥姐拎起兩個,叫撕開中間我哋套喺身上面,只要見到樣就得,跟住繼續綵排。其實影到我哋兩個好似黑色大蟲,其他同事見到都大笑。感謝肥姐喺咁多年來開聲指導我,我好幸運,見到佢做事態度,獲益良多,這類前輩要多啲,令我們年輕一輩學懂專業精神。」

鄭欣宜同媽媽肥姐沈殿霞感情要好。(IG:@princejoyce)


鄭欣宜同媽媽肥姐沈殿霞感情要好。(IG:@princejoyce)


鄭欣宜同媽媽肥姐沈殿霞感情要好。(IG:@princejoyce)


鄭欣宜好好生活,喺演藝界發光發亮。(IG:@princejoyce)


欣宜是肥姐沈殿霞的愛女,但自從肥姐離世後,欣宜卻只能獨自承受行內壓力。(網上圖片)


這一張肥姐與欣宜的面貼面合照,充滿母女情,亦令現在的讀者彷彿回到1997年。(林迅景攝)


Joyce難忘肥姐自小教誨,令她終如願踏上夢想中的舞台。(網上截圖/facebook圖片)


肥姐生前非常疼錫女兒欣宜,兩母女感情相當深厚。(欣宜facebook、微博圖片)


肥姐跟Joyce經常合唱兒歌。(網上圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!