掃呢頁CODE去手機

2022年9月5日 星期一

與洪嘉豪各自開騷張天賦進軍紅館? MC:係大型演唱會相信夠坐 #張天賦 #洪嘉豪

談到練舞黑面一事,Kaho解釋因為「俾人呃咗」:「本來話郁下嘅,點知去到第一次排,第一句已經排緊,後面就愈嚟愈多,我純粹覺得自己handle唔到,所以 ...






談到練舞黑面一事,Kaho解釋因為「俾人呃咗」:「本來話郁下嘅,點知去到第一次排,第一句已經排緊,後面就愈嚟愈多,我純粹覺得自己handle唔到,所以就有少少唔開心,就冇出聲,都係我唔啱嘅,我下次會好積極。」MC坦言有一次差點發脾氣:「我覺得《FRENEMY》呢個騷所有嘢都要盡力(Kaho:係呀,對唔住呀),我當時好興奮喺隔離跳緊,佢就喺隔離郁下,到後尾佢都好配合。」Kaho續指:「可能係我學一隻新嘅舞過程係有少少困難,但只要克服咗個困難,跳得暢,又enjoy啦喎,又開心。」他感謝MC的陪伴,令自己終於首次在舞台上跳舞:「嚟緊嘅solo都會有跳舞嘅環節㗎啦,因為豁咗第一次出去。」MC透露正計劃推出跳舞歌,但首先要下苦功和時間。

頭兩晚均不用solo跳舞的MC,終在尾場大騷舞技,他笑言是「幸運女神的恥笑」:「擲骰仔環節我好開心,因為每日都有50%機會唔使跳舞,頭兩晚好順利過咗,幸運女神應該企喺我嗰邊,點知換嚟係佢對我嘅恥笑,今日就我跳。原本排舞師都有幫我哋準備咗舞步,但去到嗰下真係唔記得咗,就唯有頂硬上,求奇做啲嘢,跳得唔好都希望好笑。」MC於solo跳舞後滾翻時,Kaho出手相助,MC笑指:「佢唔逗住我,我就倒立㗎啦,佢係阻住咗我,我個step係差一下,佢入嚟制止咗我。」

在第二場的演唱會中,Kaho有輕輕掀起上衣騷肌,但尾場卻沒有,他說因為當晚前排的觀眾不斷大叫「除衫、除衫」,MC亦在旁邊高呼令他別無他選:「騎虎難下一定要除,咁我咪掀起少少,反正最近都有瘦下身。今日我就聽唔到除衫啦,要人嗌先做㗎嘛,你會唔會唱唱下《記憶棉》無啦啦除衫呀?即係咁囉。」記者隨即說:「全場都嗌除衫喎今日」,MC和Kaho靈機一觸指:「Ear mon隔得太好,證明個牌子好好」,Kaho續指會為各自的個人演唱會努力操練。

「賦豪CP」於台上宣布短期內不會再合體開騷,因為他們將各自舉行個人演唱會。Kaho說知道粉絲等了很久,今年內便會開個人騷:「但時間、地點,詳情就未能夠公布,因為好多細節未confirm,一有消息盡快同大家講。」MC亦透露《FRENEMY》演唱會後便會開始準備個人演唱會,被問到是否進軍紅館,MC遲疑一下望向高層再表示:「係一個大型演唱會,相信夠坐嘅。」愛錫粉絲的二人表示會向公司爭取讓「院友」和「賦二代」優先訂飛,Kaho說:「好多fans都要睇直播,或者買黃牛,我同MC都好唔開心,希望下次可以回」饋番啲粉絲。」MC再補充:「所以我嚟緊個場會夠大坐,夠坐㗎夠坐㗎。」

點擊睇大量演唱會靚相:

(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)













































本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!