掃呢頁CODE去手機

2022年9月5日 星期一

陳柏宇結婚5年恩愛如初 分享與老婆相處之道:尊嚴唔值錢! #陳柏宇

陳柏宇與老婆符曉薇相處模式是以「現實浪漫」,有別於韓劇般的浪漫,他表示不一定要經歷生與死才是浪漫「唔通下下都要我有血癌,你捐晒啲血比我,你死咗我冇事先 ...




陳柏宇與老婆符曉薇相處模式是以「現實浪漫」,有別於韓劇般的浪漫,他表示不一定要經歷生與死才是浪漫「唔通下下都要我有血癌,你捐晒啲血比我,你死咗我冇事先叫浪漫咩,咁先叫浪漫,痴線嘅咩!」他認為現實浪漫是不需要刻意營造浪漫的氣氛,而是天然感受,例如「一起坐在電視機前腳踮腳睇電視」、「每晚睡前都會錫佢一啖」!

經歷五年夫妻關係,陳柏宇懂得在這段關係裏「收放自如」,他坦言雙方有爭執的話會讓着老婆,不一定每次都要爭贏對方才算成功,而是選擇先道歉,然後再賽後檢討,用對方受落的招數指出問題所在,承認男人有時要學會忍讓,更直言「對我來講尊嚴唔值錢!」如此高招,難怪符曉薇只鍾情陳柏宇一個啦。

兩個真係好襯啊! (IG@leannefn_1027)


兩個真係好襯啊! (IG@leannefn_1027)


兩個真係好襯啊! (IG@leannefn_1027)


睇相都覺得好有愛啊!(IG@leannefu_1027)


睇相都覺得好有愛啊!(IG@leannefu_1027)


睇相都覺得好有愛啊!(IG@leannefu_1027)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!