掃呢頁CODE去手機

2022年10月19日 星期三

蔣家旻:蔣家旻太奸表哥揚言罷睇 最想奪「最乞人憎角色」獎 #蔣家旻

藝人蔣家旻今日(18日)為劇集《美麗戰場》宣傳,憑「反骨琪」一角而大獲好評的她表示角色會一直奸到尾:「初時好開心,收到留言話我好奸,後來有啲負面情緒, ...






藝人蔣家旻今日(18日)為劇集《美麗戰場》宣傳,憑「反骨琪」一角而大獲好評的她表示角色會一直奸到尾:「初時好開心,收到留言話我好奸,後來有啲負面情緒,啲人以為我真人都係咁奸,連我表哥睇咗一星期後話我太奸,要棄劇,我覺得佢有冇搞錯。(因為壓力太大睇中醫?)冇,我向來有定時睇中醫理調身體。以往一有壓力就有濕疹,但拍呢套劇冇發作。」


問到會否希望獲獎?她認為獎項隨緣,以前遇到有發揮的角色會很緊張,今次反而以平常心輕鬆面對:「希望入到女配角及最喜愛角色5強。(你咁奸仲入最喜愛角色?)唔介意公司增設最乞人憎角色獎,如果有,我就實至名歸。」對於有內地網評《美麗戰場》為史上最差港劇,而陳瀅更被指是最大敗筆,她坦言沒有留意,認為可能大家口味不同:「總有人唔鍾意呢類爭鬥劇,但我哋覺得幾好,好耐冇一班年輕人去做爭鬥劇,陳瀅做得好好,唔係拍佢時,佢都交足戲畀我,希望大家畀啲耐性,陳瀅到選姐就會黑化。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!