掃呢頁CODE去手機

2022年10月26日 星期三

張松枝盼與陳慧琳再合作 不介意扮後生演愛情戲:唔想咁快被定型 #張松枝 #陳慧琳

陳慧琳向23年前「男朋友」張松枝打招呼:Hello,別來無恙!當年張松枝因為拍過千部寶麗金MV而有「卡拉王子」的稱號,並且在大部分的MV入面都有上演感 ...






陳慧琳向23年前「男朋友」張松枝打招呼:Hello,別來無恙!

當年張松枝因為拍過千部寶麗金MV而有「卡拉王子」的稱號,並且在大部分的MV入面都有上演感情戲份,近日他再出山獲邀拍樂隊ONE PROMISE的新歌《I'm Sorry》MV,不過今次不同的是他不再是一位男朋友,而是一位爸爸,他笑言如果有機會,都很想再拍愛情戲:「嗰首歌係講父子情嘅,呢個(拍愛情戲)當然想,因為我都唔想咁快被定型,淨係做老竇,其實我都可以做後生㗎!」多年沒有拍MV,他笑言其實拍MV感覺與拍戲拍劇都差不多,但拍MV則舒服得多:「因為唔使記對白,淨係做甫士啊做下表情就得。」

張松枝透露現時正拍攝ViuTV新劇《和解在後》,自己在劇中再次飾演一位爸爸,被問到會否有意推薦仔仔客串一兩場戲演父子,他馬上笑出來:「我擺個仔出嚟嘅話,我覺得人哋會話我哋唔似兩父子嘅!(因為你靚仔啲?)唔係!係會覺得我哋比較似兩兄弟,我個仔而家13歲已經高過我啦,我唔知點解,佢喺呢個疫情都冇乜點做運動,竟然可以突然由到我膊頭變到高過我!」松枝坦言自己並不反對仔仔入娛樂圈,不過最緊要都是要仔仔自己喜歡:「暫時都係讀書緊要啲,讀多幾年先啦,嗰時有興趣再玩下囉!不過其實讀書都可以拍下嘢,自己可以組拍攝隊伍,都可以出去試下嘅!」

近日有不少本地電影票房相當理想,作為一名香港演員,張松枝坦言見到香港電影有好成績非常欣慰:「真係好開心,香港電影市道其實都沉咗好耐,有時票房百幾二百萬已經話好好,但而家每套都過幾千萬,香港演員好似會有種生氣同生機,希望可以帶畀演員新嘅希望。」他透露近日剛剛拍完《惡人當道》,下月將開拍新戲《月滿》。

點擊觀看更多張松枝的活動照片:

張松枝派心心!(梁碧玲 攝)


張松枝好識擺甫士。(梁碧玲 攝)


張松枝好識擺甫士。(梁碧玲 攝)


張松枝好識擺甫士。(梁碧玲 攝)


張松枝年過五十依然非常有型靚仔。(梁碧玲 攝)


張松枝年過五十依然非常有型靚仔。(梁碧玲 攝)


張松枝年過五十依然非常有型靚仔。(梁碧玲 攝)


仲好可愛!(梁碧玲 攝)


仲好可愛!(梁碧玲 攝)


仲好可愛!(梁碧玲 攝)


張松枝坦言希望可以再演愛情戲。(梁碧玲 攝)


張松枝坦言希望可以再演愛情戲。(梁碧玲 攝)


張松枝坦言希望可以再演愛情戲。(梁碧玲 攝)


希望可以見到張松枝再有另一個人生角色!(梁碧玲 攝)


希望可以見到張松枝再有另一個人生角色!(梁碧玲 攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!