掃呢頁CODE去手機

2022年10月26日 星期三

黃心穎:黃心美呻幾個月冇Job接 一講黃心穎:佢要自己面對番個課題! #黃心穎 #黃心美

黃心穎家姐黃心美今晚(25日)擔任活動司儀,稱已幾個月冇接司儀Job,故感到好緊張。自「安心事件」後,沉澱了近三年的許志安近日復出,問到黃心穎是否都計 ...






黃心穎家姐黃心美今晚(25日)擔任活動司儀,稱已幾個月冇接司儀Job,故感到好緊張。自「安心事件」後,沉澱了近三年的許志安近日復出,問到黃心穎是否都計劃復出?她表示不知情,無傾此話題,但會關心妹妹,稱心穎平日會與爸爸食飯、陪狗和上堂等,生活簡單。


至於心穎與泥鯭拍拖一事,身為家姐亦不會過問,心美稱:「拍拖係兩人嘅事,唔方便代答,工作上佢同TVB完滿解咗約,人生佢自己,要自己面對番個課題,自己行番,唔會干涉,我只可以陪伴同默默祝福。」是否覺得心穎都應該復出,她說:「撇除我係佢家人,事情發生咗幾年,當事人和牽涉嘅人都非常不易,要時間沖淡一切,平復傷口,日子都係要過,我見到許生都好祝福佢,所有牽涉嘅人都希望盡快重回軌道,我都係牽涉嘅人,都會祝福自己,過去幾年,所有嘢亂龍,有啲人患病走咗,經濟又唔好,好無常。」


而張達倫亦有現身活動支持新導演阮惟新,他透露對方也有意拍劇,希望將來再合作。他透露離開無綫後,一年內拍了4部戲,角色有大有小。提到他有份參演及即將上映的電影《過時·過節》,他特別多謝毛舜筠(毛姐):「毛姐話見到呢個角色就諗起我,搵唔到第二個啱呢個年齢層嘅靚仔,令佢有心動感覺。」問到現實中是否都能令毛姐心動?他笑言沒有,因為對方一直當他細佬般看待:「以前合作過處境劇,毛姐教我好多,佢嘅節奏與別不同,好有爆炸力,我學到晒。」提到鄭裕玲(Do姐)都不續約無綫離巢,張達倫感覺難以置信並追問原因,得知她試新事物,他說:「啱!佢都服務咗44年,試新嘢係好事,畀另一個Do姐大家睇,我當時都係抱這心態,嘗試新嘢同跟唔同導演學習,祝Do姐前程似錦。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!