掃呢頁CODE去手機

2022年10月30日 星期日

超能使者:超能使者︱劉穎鏇裸背出浴戲曝光 包條毛巾肉搏陳山聰 #劉穎鏇 #陳山聰

文偉鴻監製的無綫台慶劇《超能使者》明晚(31日)首播,劇中6大角色「骨精年」陳展鵬、「電視城Q姨」唐詩詠、「大隻勇」陳山聰、「深水埗Open姐」劉穎鏇 ...






文偉鴻監製的無綫台慶劇《超能使者》明晚(31日)首播,劇中6大角色「骨精年」陳展鵬、「電視城Q姨」唐詩詠、「大隻勇」陳山聰、「深水埗Open姐」劉穎鏇、「短身高手」林子善及「獨行威仔」沈震軒各有絕招,當中最吸睛的,當然是既性感又打得的劉穎鏇,得條毛巾裹身都一樣照打!


在昨晚(29日)播出的特輯《超能使者 異能聯盟》中,劉穎鏇的出浴戲曝光,一展白滑美背,劉穎鏇說:「因為條毛巾着唔實,所以服裝姐姐好貼心咁用線幫我縫好。」她續說開拍前刻意去跑步及控制飲食來收身:「我喺呢套劇嘅身形肯定瘦過選美嗰陣!」繼劇集《兄弟》後再做打女的她,說事前要接受出拳、擋拳及踢腿等特訓,因筋骨太硬要多下苦功:「最難係踢腿、起腳,為咗畫面靚啲就要隻腳伸直啲,但我啲筋唔鬆,所以都下咗好多苦功,亦拍咗好多Take,全部我都親身上陣,做得好我覺得好有成功感。」由於她常以小背心及熱褲上陣,保護墊難藏於衫褲內,故她不時「零 Pad」上陣撞到周身瘀。


另外,常被「Open姐」欺負的「大隻勇」陳山聰,有「刀槍不入」的超能力,其中一幕「以臂擋車」,文偉鴻透露為打造完美車輛撞凹效果,劇組於現場設威吔配合,拉動另一部車撞向特制鐵架營造「被撞車」效果,再合成陳山聰擋車場面,後期製作更以3D Model營造出零件飛散的逼真感。對於為配合CG,在現場要憑空想像演繹,陳山聰說很艱難:「睇就睇得多人哋點拍,自己拍時真係幾難揣摩,好彩監製喺現場指導我哋,我哋同武術指導都試咗好多次,今次係我拍得最辛苦同開心嘅劇,係好好嘅經驗。」作為「武打擔當」之一的他獲安排不少高難度動作場面,他幾乎全部親身上陣:「我係一個搏到盡嘅演員,我會喺有底線下嘅情況下放到盡,太避忌就好多嘢做唔到。」另外林子善更當「舞男」搵快錢,有騷肌跳舞場面。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!