掃呢頁CODE去手機

2022年10月15日 星期六

炎明熹(GiGi):被指老咗10年!炎明熹力撐造型師張寶兒:我覺得好華麗! #張寶兒 #炎明熹

聲夢小花炎明熹(GiGi)與姚焯菲(Chantel)今日(14日)為無綫遊戲節目《思家大戰》錄影,Chantel透露剛剛綵排了一次,認為大家表現不錯, ...






聲夢小花炎明熹(GiGi)與姚焯菲(Chantel)今日(14日)為無綫遊戲節目《思家大戰》錄影,Chantel透露剛剛綵排了一次,認為大家表現不錯,而有「火星女孩」之稱的Gigi自言:「我睇電視嘅時候有啲問題都答到,但到自己玩,已經唔係反應嘅問題,而係我諗唔到答案,所以我冇㩒掣去搶答,思捷老師(李思捷)都話你哋考慮吓最後派邊個出去玩。」問到Gigi是否遊戲黑洞,Chantel解釋對方只是需要時間思考,試過跟對方打保齡球,Gigi出人意表地打得好,笑言可能是火星力量。


另外,兩人所屬的團隊After Class早前在晚會上表演,四人的造型由藝人張寶兒操刀,網民狠批她們打扮老氣,令Gigi慘變大媽,Gigi力撐說:「乜都要試吓,做藝人唔可以經常畀人同一個感覺,唔試唔知好唔好,唔試邊會有新鮮感,就好似我今日個髮型,我覺得當日造型好華麗,係之前冇試過。(話你老咗10年咁?)我唔覺,好華麗,令人眼前一亮,我自己見到都嚇一跳,好新鮮。」


而Chantel亦認為大家的打扮很華麗:「因為當晚係比較嚴肅同莊嚴嘅場合,咁着都好合理。(唔啱你哋嘅年紀?)我哋當晚着晚裝,晚裝就係比較隆重。」Gigi稱是觀點與角度問題,每個人都有不同看法,看個人口味,並發表金句說:「時裝好深奧同奧妙,每個人有不同感受。」


而提到《聲夢傳奇2》冠軍任暟晴(Jasmine)獲獎後7日便火速錄歌,問她們會否感羨慕?Gigi笑言:「音樂世界好奇妙,做好自己就OK,唔可以作比較,有機會都想同對方合作。」Chantel指出歌時間快慢不重要,但認為Jasmine很幸運有陳奐仁及Eric Kwok為她寫歌。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!