掃呢頁CODE去手機

2022年11月5日 星期六

《星級煮意》:星級煮意︱新手福音!關嘉敏教你15分鐘炮製尖椒皮蛋 #關嘉敏

藝人關嘉敏(Carman)近年人氣上揚,在無綫劇集《美麗戰場》中飾演丁子朗的小三「圓圓」更是全城熱話。人靚身材正都未夠,為繽FUN星網節目《星級煮意》 ...






藝人關嘉敏(Carman)近年人氣上揚,在無綫劇集《美麗戰場》中飾演丁子朗的小三「圓圓」更是全城熱話。人靚身材正都未夠,為繽FUN星網節目《星級煮意》親自落廚的Carman,更是入得廚房,她表示懂下廚是冧盡男女老幼的絕技。踏足廚房,全因有個廚藝超卓的爸爸,自小耳濡目染下學成廚藝:「識得煮飯,絕對係冧盡男女老幼嘅勝算,尤其大時大節,出去食飯要訂位又難,但係自己親手煮,見到心愛嘅親朋食清光,嗰刻我真係好有滿足感。我7、8歲開始學,因為爸爸好夜收工,媽媽要煮消夜畀佢,我唔想媽媽咁辛苦,所以幫手學煮,自此愈煮愈有興趣。爸爸係做廚師,會教我刀工,佢都有讚我煮得好食!」


Carman今集介紹的尖椒皮蛋,不單夠惹味,更因製作簡單,15分鐘搞掂,可說是新手或懶人的「福音」食譜。Carman說:「有次去朋友屋企食尖椒皮蛋,成碟畀我清晒,最重要係個秘製醬汁。平時因為開工,少咗好多機會煮嘢食,呢道尖椒皮蛋,所需嘅食材簡單,快靚正搞掂。」想知有幾易整?快啲睇《星級煮意》!


場地提供:Nutzen_lifehk

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!