掃呢頁CODE去手機

2022年11月5日 星期六

馮盈盈:馮盈盈音波功失靈 丁子朗如常大覺瞓 #丁子朗 #馮盈盈

藝人丁子朗、馮盈盈、黃庭鋒、馬貫東、黃婧靈(波波)、彭慧中日前於將軍澳一間幼稚園為無綫新劇《妳不是她》拍攝,由於劇情講述眾人前往欣賞馬貫東、彭慧中的兒 ...






藝人丁子朗、馮盈盈、黃庭鋒、馬貫東、黃婧靈(波波)、彭慧中日前於將軍澳一間幼稚園為無綫新劇《妳不是她》拍攝,由於劇情講述眾人前往欣賞馬貫東、彭慧中的兒子表演,現場小朋友甚多,故拍攝時都要較需時,一班演員都相當有耐性,不過朝早便開外景的子朗未正式拍攝時竟坐着瞌眼瞓,坐在馮盈盈旁邊「釣魚」!


子朗受訪時笑言因為朝早太早外景,故有點兒眼瞓,說到他坐於「音波功」強勁的盈盈身旁都居然沒有被嘈醒時,他笑言:「我又完全Feel唔到啲波音,佢都好正經,拍起上嚟大家都有火花,我覺得盈盈都好正,大家都有一段時間冇見,我同佢同年參選香港小姐、香港先生,之後中間都冇合作過,直到依家。今次我個角色係一個大細路,大唔透嘅𡃁仔,所以都幾好玩,幾輕鬆。」子朗又指劇中有一幕他與盈盈拍拖、胡楓(修哥)與羅蘭又同場拍拖的場口,子朗大讚修哥謂:「真係好正,修哥到依家都非常幽默,氹得18至90歲嘅羅蘭姐都好開心,呢啲真係要學習一下。」


而馮盈盈受訪時亦指自己向來拍劇時都比較靜,不會多出聲說話,她謂:「因為呢套劇劇情有好多內心戲,成日要醞釀情緒,我要專心入戲,所以平時會靜靜地喺一邊聽音樂、睇劇本嚟投入角色,唔多同其他們講嘢,好多時間都係自己沉思,喺自己世界入面,因為唔想分神影響表現。」


至於劇中喜歡盈盈,們又周圍結識女仔的黃庭鋒被大家指是「溝女擔當」不過庭鋒笑言自己是「少布擔當」,因為劇中飾演健身教練的他,經常要着背心上陣。他受訪時謂:「初初睇劇本都嘩咗一聲,我未做過呢啲角色,比較花弗,佢內心冇乜安全感,比較孤獨,但會去識唔同女仔,去到學校見到MISS關楓馨又會有興趣。」問到現實生活中是否都經常結識不異性時,他謂:「我係工作狂,亦都好宅,唔使做嘢我寧願留喺屋企打機,好少出街,冇乜去識女仔,所以角色同自己反差好大,咁先好玩,有挑戰性。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!