掃呢頁CODE去手機

2022年11月26日 星期六

魏駿傑神秘消失幕前專心湊女 前妻張利華繼續周身名牌現身勁風光 #魏駿傑

魏駿傑前妻張利華(真名張珈琳)2020年初曾被爆背夫出軌,與單車手鄧宏業傳出緋聞,之後再被發現同外籍銀行家交往,期後魏駿傑公開表示二人已經離婚,並打算 ...




魏駿傑前妻張利華(真名張珈琳)2020年初曾被爆背夫出軌,與單車手鄧宏業傳出緋聞,之後再被發現同外籍銀行家交往,期後魏駿傑公開表示二人已經離婚,並打算終身不娶,獨力照顧女兒。回復單身的張利華猶如重過新生,她獲前藝人王玉環教路轉攻保險界大展拳腳,並專攻內地客,成功上位做「百萬圓桌」會員。她今年更與退休法官胡國興的兒子律師胡雅倫再傳出緋聞,日前她出席王玉環的家宴,可見她全身名牌,著打扮亦愈來愈有名媛風範,氣質完全不輸同場前港姐陸詩韻。

相比起風光的前妻張利華,魏駿傑自去年9月接受港台節目《舊日的足跡》的車淑梅訪問後,就消失不見,未有新作以及動向更新。當時魏駿傑提及人生低潮時,曾有輕生念頭,他說:「2020 年係非常難過嘅一年,我要去睇心理醫生,離婚、封關,有一年半時間係零收入。我想過自殺,覺得好慘,我個女救番我,因當時我諗起佢唔可以冇咗我,將隻脚踏返落嚟。呢件事唔可以畀個女知,我喺佢面前日日都好開心,如果佢知會影響佢一世。」

對於離婚一事,魏駿傑指自己做足爸爸本份,承認不是滿分老公,跟前妻張利華離婚沒有誰對或錯,明白自己變得太離譜,只掛住女兒而忽略太太,他解釋說:「就當係啦,大家好落台。我係個好悶嘅老公,係一個110分嘅爸爸,30分嘅老公。有啲事情察覺到可以解決,但有時察覺唔到,發覺時已經冇咗」。

勁呀!(小紅書照片)


勁呀!(小紅書照片)


勁呀!(小紅書照片)


勁呀!(小紅書照片)


猛人!(小紅書照片)


明豔照人!(小紅書照片)


張利華離婚後外形大躍進愈見精緻。(IG圖片)


張利華不時出入奢華品牌活動。(IG圖片)


張利華離婚後外形大躍進愈見精緻。(IG圖片)


張利華離婚後外形大躍進愈見精緻。(IG圖片)


張利華不時出入奢華品牌活動。(IG圖片)


張利華不時出入奢華品牌活動。(IG圖片)


張利華離婚後外形大躍進愈見精緻。(IG圖片)


張利華不時出入奢華品牌活動。(IG圖片)


張利華不時出入奢華品牌活動。(IG圖片)


張利華不時出入奢華品牌活動。(IG圖片)


張利華曾指出離婚的其中一個原因是欠缺性生活。(微博圖片)


魏駿傑與張利華於2008年結婚。(資料圖片)


魏駿傑與張利華於2008年結婚。(資料圖片)


而魏駿傑則繼續跟妻子張利華過生活。(視覺中國)


魏駿傑同張利華婚後育有一女。(微博:@魏駿傑Marco)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!