掃呢頁CODE去手機

2022年11月26日 星期六

港姐冠軍林鈺洧澄清非不雅片主角 受負面新聞拖累:我覺得好扭曲 #林俊賢 #林鈺洧 #港姐

林鈺洧(Denise)表示早在事件發酵前就收到「疑似情慾片」的cap圖:「我收到cap圖都不以為意,照放假整指甲,直到有傳媒問:『有圖有片,你有冇(做 ...






林鈺洧(Denise)表示早在事件發酵前就收到「疑似情慾片」的cap圖:「我收到cap圖都不以為意,照放假整指甲,直到有傳媒問 :『有圖有片,你有冇(做過)?』咁我梗係話冇,因為根本冇做過,之後件事愈擴愈大,我同公司商量咗之後就決定去報警。」

林鈺洧(Denise)表示報警之後就一直留在家中,問到爸爸媽媽有沒有打電話關心她時,她答道:「冇呀,可能佢哋留意唔到新聞。」她也表示,報警當晚花了幾個小時,她也表示感激,指警察在很短時間內就找到了影片的源頭:「佢哋喺一個日本網站搵到。」

Denise由當選至今約兩個月,但卻傳出負面新聞,她坦言覺得忟憎和不開心:「唔單止影響我同工作,仲會影響,例如我出席慈善活動,大家焦點就會喺我啲負面,不實嘅新聞上面。我覺得好扭曲,所以唔係咁鍾意。」

Denise形容雖然自己是個調節能力較快的人,但仍然會有情緒:「我都係一個凡人,都會有情緒。」當選後負面新聞不斷,她直言並沒有因此而後悔:「就算幾負都好,都會繼續去。頭先都講咗,我都係凡人,都會有情緒,所以希望大家分清是非黑白。」

點擊睇 2022年香港小姐冠軍林鈺洧靚相:

「星二代」林卓錡 (ig@denicelams)


「星二代」林卓錡 (ig@denicelams)


「星二代」林卓錡 (ig@denicelams)


「星二代」林卓錡 (ig@denicelams)


「星二代」林卓錡 (ig@denicelams)


林卓錡denicelams


2019年曾參演《詭探前傳》 飾 夏文欣。(IG@denicelams)


長腿。(IG@denicelams)


2019年曾參演《詭探前傳》 飾 夏文欣。(IG@denicelams)


Denice林鈺洧現時25歲。(IG@denicelams)


靚。(IG@denicelams)


2019年曾參演《詭探前傳》 飾 夏文欣。(IG@denicelams)


身形好Fit。(IG@denicelams)


Denice林鈺洧現時25歲。(IG@denicelams)


長腿。(IG@denicelams)


身形好Fit。(IG@denicelams)


Denice林鈺洧現時25歲。(IG@denicelams)


形象火辣性感。(Instagram@denicelams)


林鈺洧是TVB八十年代當紅小生林俊賢的女兒。(Instagram@denicelams)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!