掃呢頁CODE去手機

2022年11月8日 星期二

菊梓喬(Hana):菊梓喬入美國賭場行運贏錢 返港後即確診 #菊梓喬

歌手菊梓喬(Hana)早前飛到美國洛杉磯開騷,已經兩、三年沒做過大型演唱會的她坦言有擔心過:「出發前仲要整親背脊,成個禮拜都練唔到歌,但當見到全場爆滿 ...






歌手菊梓喬(Hana)早前飛到美國洛杉磯開騷,已經兩、三年沒做過大型演唱會的她坦言有擔心過:「出發前仲要整親背脊,成個禮拜都練唔到歌,但當見到全場爆滿,觀眾熱情到好誇張,真係由一開場就唔停咁嗌,我擅長唱慘情歌,本身仲諗住好型,點知差啲畀觀眾搞喊,真係好感動嘅。」


是次行程緊密,凌晨落機即坐3小時車到酒店,她笑說:「第二日仲綵排咗5個鐘,因為同隊Band未夾過,所以排足咁耐,但一切好順利。」完騷後她與朋友、助手再坐幾小時長途車到賭城、環球片場暢遊,更發了「橫財」:「我本身唔鍾意賭錢,但佢哋話去到賭城點都要幫襯吓,兌咗100美元玩吓老虎機,撳咗兩吓就贏咗300美元,我覺得好叻,咪走去食餐好嘢囉。」


3日火速變一線


Hana表示美國之行非常開心,但回港做完核酸檢測後,回家竟然收到確診通知,她說:「頭兩日有啲乾咳,因為以前搭飛機都會咁,好普通,所以冇諗到中招,我助手都冇事,不過我都好勁,第三日就變番一條線,今日已經好番晒,所以明日可以出關。」故今晚在九展一個音樂會也能如期演出。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!