掃呢頁CODE去手機

2022年11月4日 星期五

「華納三寶」互窒鬥嘴放笑彈 洪嘉豪開騷MC陳蕾反問:幾多號話? #洪嘉豪 #陳蕾

三位一同出席活動,他們均異口同事指很興奮,MC說:「感覺好似團結咗啲,同埋好有安全感呀,有啲咩事嘉豪或者陳蕾會幫我孭飛㗎嘛。」陳蕾認同:「有啲咩都可以 ...






三位一同出席活動,他們均異口同事指很興奮,MC說:「感覺好似團結咗啲,同埋好有安全感呀,有啲咩事嘉豪或者陳蕾會幫我孭飛㗎嘛。」陳蕾認同:「有啲咩都可以畀嘉豪去圓場」,Kaho補充:「係呀係呀,我覺得佢哋講得好好。Good Brother,Good Sister。」即將開個人騷的嘉豪被問到會否開始感到孤獨,他自信表示:「我知道佢兩個永遠都會喺我身邊支持我。」MC連忘否認:「嗱,我唔會㗎,唔好代表我,個人立場。」嘉豪補充:「就算佢哋人唔喺度,都會感受到佢哋。認真答就,緊張嘅,希望順利,天氣好啦,希望發揮好啦,唔好咁緊張,好好享受每一個moment。」

嘉豪演唱會的紀念品今日開賣,銷情亦非常理常,很多產品包括手繩、襪等等均火速售罄,他說是因為限量發售:「可能而家賣晒又會再加貨,好開心反應好好,希望大家鍾意啦。」問到陳蕾和MC會否到場支持嘉豪,兩位反問:「幾多號話?」嘉豪回覆:「下個禮拜六、日呀,12、13號」,他們再笑言:「睇公司安排啦,佢唔mark schedule就唔記得㗎啦。」

曾經被突然拉上台唱歌的陳蕾笑指:「如果真係要搵我呢,今次價錢就認真傾,唔好次次因為同公司咁就要蝕俾佢,同埋愈熟就應該愈要...(嘉豪:畀返啲再好嘅價錢)梗係啦。」嘉豪唏噓回應:「我冇諗過佢哋會咁答,我覺得佢哋答得好好。如果我請佢哋嚟,一定要畀個好好嘅價錢,咁你哋唔好嚟」,三位隨即爆笑。

談到陳蕾將於聖誕節與岑寧兒(Yoyo)開騷,MC立即指:「呢個我一定會睇」,再問到「華納三寶」會否一齊開騷時,陳蕾斬釘截鐵說:「應該唔會。(點解呢?)點解呀,其實我唔知呀,對唔住。」MC:「係咪衰呢,個人立場,並不代表公司」,嘉豪補充:「會唔會就未會囉,未有囉。都想㗎,因為公司同事又好似冇咩呢個諗法。」陳蕾還擊:「你哋咪答得得體囉,平時私下又唔係理我,至少台面冇俾大家見到。」嘉豪再還擊:「你首首歌我哋都識唱,(陳蕾:係咩,對唔住,拜)而家唔係傾閒偈,係答問題呀。」

至於陳蕾演唱會的籌備情況,她透露歌單已定等七七八八:「自己都好期待,因為外間會覺得我哋(與Yoyo)啲歌都幾唔一樣,個演繹風格,究竟拼埋一齊會點呢?都會擔心大家會唔會想睇我哋合體嘅騷,但個反應係比我想像中好好多,我哋都會有啲驚喜,可能互相揀啲對方嘅歌去唱。」MC和嘉豪隨即:「嘩!嘩!諗住有啲咩驚喜,互相唱下人哋嘅歌唔係好正常㗎咩?」陳蕾補充:「對我嚟講好有驚喜,Yoyo嘅歌好難唱,我去演繹都好驚喜。」

演唱會定於12月25至27日舉行,她澄清:「呢個係咁啱喺聖誕節開嘅音樂會,就唔係聖誕音樂會,唔會剩係唱聖誕歌嘅放心。」嘉豪靈機一觸說:「講起好聽聖誕歌,我同MC有首歌叫《聖誕很忙》。(MC:好似係洪嘉豪作),好好聽㗎,你同Yoyo唱就有驚喜啦。(陳蕾:你到時嚟睇下我哋有冇唱),都係嗰句,睇下得唔得閒,發現成個訪問都用唔到。」

點擊睇下「華納三寶」傾得幾開心:

(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!