掃呢頁CODE去手機

2022年12月21日 星期三

有種好男人|林正峰梳心型瀏海 被誤認Anson Lo:唔好意思但開心 #Anson Lo #林正峰 #盧瀚霆

今日(21/20)無綫新劇《有種好男人》在商場舉行宣傳活動。擔任主持的林正峰,在影獨照時,被一旁的群眾認錯是MIRROR成員AnsonLo(盧瀚霆), ...




今日(21/20)無綫新劇《有種好男人》在商場舉行宣傳活動。擔任主持的林正峰,在影獨照時,被一旁的群眾認錯是MIRROR成員Anson Lo(盧瀚霆),向着他大喊「Anson Lo」!林正峰今日梳了與Anson lo同款髮型「招牌心形瀏海」,未知是否因這個原因,在場群眾混淆了。

林正峰接受《香港01》訪問時露出錯愕的表情:「真係㗎?多謝佢咁睇得起我,因為Anson Lo好有才華,我都有留意佢啲嘢都鍾意嘅,所以將我誤認錯咗佢,我都唔好意思,不過我好開心嘅!」

林正峰梳了一個心型瀏海髮型。(葉志明攝)


林正峰個髮型真係同Anson Lo一模一樣。(IG@ansonlht)


年輕有活力的林正峰除了被誤認成Anson Lo 外,他更自爆早前到韓國旅行,被韓國人誤認成《女神降臨》男二黃仁燁,他說:「我最近去咗韓國,俾人誤認咗係當地有拍韓劇嘅星,咁就行咗過嚟問我可唔可以影相,但佢講韓文,我唔係好聽得明,跟住我就講sorry(佢哋以為你係韓星?)可能係,因為我除咗眼鏡(話你似邊個?)《女神降臨》嘅男二,佢哋就話有啲似,咁我都開心嘅!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!