掃呢頁CODE去手機

2022年12月21日 星期三

有種好男人|李佳芯聖誕冇男仔約 自認大眾臉唔介意似蔡潔 #李佳芯 #蔡潔

李佳芯(Ali)今日(21日)出席劇集《有種好男人》的宣傳活動,這次是Ali四度挑戰人母角色,她在戲中飾演一名單親媽媽,並育有17歲兒子Woody(吳 ...




李佳芯(Ali)今日(21日)出席劇集《有種好男人》的宣傳活動,這次是Ali四度挑戰人母角色,她在戲中飾演一名單親媽媽,並育有17歲兒子Woody(吳偉豪飾),另外也與張國強有浪漫戲份,而劇集將會於下星期一(26日)首播,撞正聖誕節,被問到會否擔心影響收視?Ali表示:「我覺得而家有個好,就係啲人就算出街都係匿喺室內,反而我覺得會幫助到,因為你總會開電視,我希望會帶到節日氣氛,令人睇得開心。」

聖誕節臨近,女神Ali表示沒有男仔單獨約她出街:「我啲朋友就有男有女,但就冇男仔單獨約我囉,啱啱先講係咪代表我今年冇Market呢?但係聖誕我係鍾意一班朋友(會唔會有少少失望?)我唔想用失望嚟形容,我相信明天會更好!」

Ali常被指與蔡潔撞樣,當事人Ali露出一副不敢相信的表情,反問在場人士:「呢個好似講咗一段時間,你哋係咪真係覺得咁似?真係咁似啊?(你自己覺得似唔似?)咁我就梗係覺得唔似啦,可能有時啲相某啲角度,其實由我入行之前,已經不斷俾人話我似呢個似個個,所以我係好早之前,我已經覺得自己係大眾臉,有人話過我似童愛玲、盧巧音啦,講到我都覺得我真係冇乜特別。」

雖然Ali對於自己外貌似乎沒太大信心,但日前洪永城就為她護航,指Ali靚過蔡潔!Ali笑言:「我認識嘅洪永城係宇宙仔,宇宙仔係唔會講呢啲二揀一嘅題目嘅,我覺得佢係想喺蔡潔面前激下佢。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!