掃呢頁CODE去手機

2022年12月13日 星期二

陳茵媺:陳茵媺難逃疫襲宣布中招 陳豪百毒不侵避過隔離 #陳茵媺 #陳豪

藝人陳豪(阿Mo)和陳茵媺(Aimee)可說是圈中最謹慎的父母,但隨着新冠肺炎確診個案每日增加,難免失守。他們的細女Camilla於9月不幸中招,由於 ...






藝人陳豪(阿Mo)和陳茵媺(Aimee)可說是圈中最謹慎的父母,但隨着新冠肺炎確診個案每日增加,難免失守。他們的細女Camilla於9月不幸中招,由於是密切接觸者,當時他們要停工隔離,而Aimee日前亦自身難保,宣告中招!她現時停工休息,幸好阿Mo依然百毒不侵,今次更逃過隔離的厄運。


阿Mo與Aimee相隔12年再次合作拍劇,9月齊齊開拍無綫新劇《羅密歐與祝英台》,原定本月拍畢劇集,但由於拍攝延遲及Aimee確診,如今相信要明年才可拍完。Aimee昨日(11日)接受東網獨家訪問時,聲線明顯變得沙啞,她說:「暫時都係嗰啲病徵,把聲都幾弱,頭赤赤同有啲攰。不過今次算好彩,因為早幾日啲通告好密,所以我喺將軍澳休息,冇返屋企,之後一路見到有啲幕後同事中招,佢哋知我有小朋友,叫我做快測。我用咗5隻牌子嘅快測做都冇事,第2日我又做足幾次冇事,但自己唔放心,去做咗核酸檢查,就真係中咗!」由於她之前沒有回家,所以陳豪與子女都沒有被傳染,她大呼幸運:「好彩冇影響到佢哋,佢哋都好Strong!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!