掃呢頁CODE去手機

2022年12月23日 星期五

劉穎鏇:林子善唔介意陪跑 睇好劉穎鏇奪最佳女配角 #劉穎鏇 #林子善

藝人林子善及劉穎鏇(Tiffany)今日(23日)現身《萬千星輝頒獎典禮2022》「最佳男、女配角」、10強候選人會晤傳媒,兩人同樣憑劇集《超能使者》 ...






藝人林子善及劉穎鏇(Tiffany)今日(23日)現身《萬千星輝頒獎典禮2022》「最佳男、女配角」、10強候選人會晤傳媒,兩人同樣憑劇集《超能使者》獲提名,子善表示無信心獲獎,但對Tiffany有信心:「我經歷咗好多年,男配同飛躍都提名過好多次,有冇提名都會全力去做。男配提名入面,我好鍾意睇馬貫東做戲,佢好好演技,其他人好多都係我由細睇到大,我陪跑冇問題,邊個攞獎都戥佢開心,你問我恨唔恨攞,我當然恨,但恨都冇用,如果要畀你擋都擋唔住。」


至於Tiffany稱有提名已經很開心,由於對手太強,故對獲獎信心不大,認為無論何人奪獎也是實至名歸,會戥對方高興:「入到10強已經係好大鼓勵,令我更加有信心去做好同進步。」


子善指今年獲獎是全靠觀眾及幕後投票,他笑言幸好平時不會麻煩幕後工作人員。而Tiffany自言不敢在社交平台過分拉票:「人哋會睇你嘅作品去判斷投邊個,我盡力而為,都會叫身邊朋友同家人投票,但我會覺得好尷尬。」子善稱比起個人獎項,反而想《超能使者》奪劇集獎及組合獎。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!