掃呢頁CODE去手機

2022年12月19日 星期一

陳奕迅:陳奕迅個唱雲集巨星好友 當住謝霆鋒面前抽水扮Chok #謝霆鋒 #陳奕迅

昨晚(18日)陳奕迅(Eason)在紅館舉行第8場《FearandDreams》演唱會,這兩晚不少圈中好友到場支持,包括胡杏兒、李克勤及EricKwo ...






昨晚(18日)陳奕迅(Eason)在紅館舉行第8場《Fear and Dreams》演唱會,這兩晚不少圈中好友到場支持,包括胡杏兒、李克勤及Eric Kwok等,就連好友謝霆鋒前晚(17日)也有現身,問到知否Eason在台上扮他Chok,謝霆鋒笑着說:「係咩?我唔知,不過都有睇佢演唱會新聞,好戥佢開心,好成功。」由於天氣轉寒,要一口氣連唱29首歌的Eason,要常喝水免影響聲線,又笑言因說話太多,因「風入口喉嚨就乾」,身為「吹神」的他除了唱歌,當然不停的「吹」,每晚上演「陳大師開talk」!


前晚(17日)第七場Eason已禁不住「吹神」的本能:「唔好以為我唔驚,其實我好驚。咁大個空間,你又試吓,你就算依家隔離嗰個坐近少少你,你都會縮開,心諗不如避避啦,點知佢有冇嘢。」他又說在2018年開始構思個唱,當初想做4D騷,加插氣味體驗:「諗住唱到咩歌,你可以聞到咩氣味,例如海風,落雨,因為我覺得天氣係好影響人類情緒。好似最近凍,大家都唔想開工,想係床瞓多陣。我係一個守唔到秘密嘅人,忍唔到口唔講,不過呢幾年好多嘢講咗都發生唔到。呢幾年我好忙㗎,打網球、打網球、同打網球,練下氣啦咁,諗住唔知幾時可以做番騷,都要keep吓,唔好畀自己肥。好開心我哋終於等到可以同大家一齊見面,係值得等嘅,有時係會緊張會驚,但係好彩,It is a good day,所以大家都係唔好諗太多,享受目前呢一刻先,keep yourself busy,煩惱會解決到嘅。」


至於昨晚適逢世界盃總決賽,Eason笑說「唔好搞咁夜」,又反問觀眾門票價錢:「全部都係$980?但係你坐第一行真係冇後面的$980咁好,無論聲同視野,後面一定好過第一行,佢哋視野闊好多,睇晒成件事,都係坐後面着數少少。」此時有觀眾大叫:「我係炒飛先入到嚟!」Eason聞言即說:「唉,黃牛飛,對唔住,我唔知有咩方法可以杜絕。」由於不少歌迷經常大叫:「我愛你!」Eason笑說:「你哋唔好咁肉麻,其實我都好鍾意聽,哈哈,但係叫我靚仔就太過分,因為我有自知之明。」


另外,Eason個唱的安歌部分片段,在短片頻道連續一星期雄霸頭三位,一人獨霸頭三個席位實屬少見,而在某音樂串流平台中的廣東唱片專輯榜頭廿位中,Eason的新舊專輯佔據了13個位置!而Eason安歌時選唱的歌曲,掀起網民熱討,推測Eason是按照歷年推出專輯的次序來挑選。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!