掃呢頁CODE去手機

2022年12月19日 星期一

陳奕迅台上扮謝霆鋒Chok樣唔敢認靚仔 同期出道經歷風雨情比金堅 #謝霆鋒 #陳奕迅

陳奕迅台上扮謝霆鋒Chok樣唔敢認靚仔同期出道經歷風雨情比金堅陳奕迅(Eason)昨晚(18日)舉行第8場紅館演唱會,雖然撞正卡塔爾世界盃決賽,但依然 ...




陳奕迅台上扮謝霆鋒Chok樣唔敢認靚仔 同期出道經歷風雨情比金堅



陳奕迅(Eason)昨晚(18日)舉行第8場紅館演唱會,雖然撞正卡塔爾世界盃決賽,但依然無損入座率,現場氣氛相當高漲,他笑言:「唔好搞咁夜」,但台下觀眾直言 :「 冇所謂。」然後他又問起觀眾坐位價錢:「全部都係$980?但係你坐第一行真係冇後面嘅$980咁好,無論聲及視野,後面一定好過第一行,佢哋視野闊好多,睇晒成件事,都係坐後面著數少少。」接着有觀眾大叫買炒飛才可場,Eason無奈地說: 「唉,黃牛飛,對唔住,我唔知有咩方法可以杜絕。」

相關閱讀:

【點擊睇陳奕迅演唱會精采相】:

陳奕迅(Eason)昨晚(18日)舉行第8場紅館演唱會。
陳奕迅(Eason)昨晚(18日)舉行第8場紅館演唱會。
Encore歌曲現場演繹片段,已經連續一星期雄霸「YouTube發燒影片」頭三位。
除了演唱會歌曲大受歡迎外,Eason在上月推出的新歌《人啊人》MV亦引發網民討論。
現場有不少歌咪經常大叫: 「我愛你!」氹得Eason開心地說:「你哋唔好咁肉麻.....其實我都好鍾意聽。哈哈哈,但係叫我靚仔就太過份,因為我有自知之明,哈哈。」
現場氣氛相當高漲。
Eason每晚都帶給觀眾不同驚喜的encore。
Eason表示,這個騷2018年開始構思,當初是想做個4D騷,諗住唔單止舞台表演,仲會連帶氣味,感受體驗。
天氣轉凍,Eason也開始被影響,所以這兩天一口氣唱晒29 首歌後,也得多喝水免乾燥影響聲線,又經常笑言說話太多,風入口會喉嚨就乾,不過吹神不是浪得虛名,把口講不吹,最後也停不了的「吹」,觀眾每晚也非常期待陳大師講Talk,聽得十分興奮。
雖然演唱會等了一段時間,不過Eason說:「好開心我哋終於等到可以同大家一齊見面,係值得等嘅,有時係會緊張,係會驚,但係好彩,It is a good day!所以大家都係唔好諗太多,享受目前呢一刻先,keep yourself busy…煩惱會解決到嘅.....」
Eason更笑說:「我係一個守唔到秘密嘅人,忍唔到口唔講,不過呢幾年好多嘢講咗都發生唔到,習慣咗喇!」
每一幕都令大家很回味。
現場反應熱烈,令Eason好感動。
Eason表現好high。
(左起)姚子羚、豹嫂胡蓓蔚、胡杏兒
葉佩雯、郭偉亮
霆鋒和Eason兩人都是同期出道。
感情一向都好好。
試過喺公園傾天光。
Eason試過做霆鋒節目嘅嘉賓。


現場有不少歌咪經常大叫: 「我愛你!」氹得Eason開心地說:「你哋唔好咁肉麻.....其實我都好鍾意聽。哈哈哈,但係叫我靚仔就太過份,因為我有自知之明,哈哈。」嘉賓方面,連日來都有不少好友現身支持,謝霆鋒當然亦有現身,問到霆鋒知否Eason上台扮他 Chok?霆鋒笑道:「係咩?我唔知,不過都有睇佢演唱會新聞,好戥佢開心,好成功。」霆鋒和Eason兩人都是同期出道,又曾經同屬一間唱片公司,共同經歷過很多風風雨雨,試過在公園傾偈傾天光,謝霆鋒更曾話過,陳奕迅係唯一一個唔可以幫佢生仔,但會為佢赴湯蹈火嘅人。

【其他文章】:

向華強74歲生日宴會大仔新抱無影 次子向佑疑激罕現身身形清減不少

楊茜堯細仔Eden一歲生日激罕晒正面相:細佬B第一次同大家見面

奚夢瑤複式豪宅巨廳同仔女迎聖誕 270度江景樓價上億猷君跳樓示愛嚇親老婆

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!