掃呢頁CODE去手機

2023年1月16日 星期一

張穎穎:張穎穎疑似哭訴同汪小菲分手 張蘭出手捧打鴛鴦 #張穎穎 #張蘭 #汪小菲

台灣女星徐熙媛(大S)前夫汪小菲同現任女友張穎穎愛得癡纏,不過二人多次傳出離離合合,加上「未來奶奶」張蘭講到明唔Like女方,搞到大家都面左左。點知前 ...






台灣女星徐熙媛(大S)前夫汪小菲同現任女友張穎穎愛得癡纏,不過二人多次傳出離離合合,加上「未來奶奶」張蘭講到明唔Like女方,搞到大家都面左左。點知前日(14日)張穎穎忽然上載長文稱:「愛情沒了可以再遇,人生本來就一無所有,有啥不能從頭再來?」等句子,疑似暗示同汪小菲分手!


點知佢去到夜晚,更加開Live對鏡頭哭訴,喊晒口咁又唔講咩原因,係咁問:「憑甚麼要我承受這些呢?」點知張蘭今次索性點名捧打鴛鴦:「就憑你是個心機女!」擺明就係睇張穎穎唔順眼,公開指摘對方,而「#張蘭評論張穎穎心機女#」話題已經有逾2.1億閱讀量,全城都食花生。忍足兩日,張穎穎今日(16日)終於向張蘭開戰:「尊重您是個長輩,一直告訴小菲百善孝為先,從始至終沒有說過您一句不好,理解您的不容易,但您好像在逼我站出來?真不知道你是真心愛您兒子還是為了流量每天罵人。過往哪個沒被您罵過,忘了您給我發的語音喊寶貝兒,讓我多關心小菲多照顧他了?所有的東西都有紀錄,別再逼我了。」暗指張蘭再鬧佢,佢就會公開張蘭雙面人證據。


張穎穎續留言不滿表示,已經忍咗張蘭1年,亦同汪小菲提過無數次分手,最近一次係被汪小菲早前情緒不穩嘅失控一面嚇到:「真的很不可控,很恐怖,直到昨天他還是不同意,還半夜來家裏開門。」


有網友就估計張穎穎如此崩潰,原因有可能係汪小菲近日頻頻搭訕張蘭新助播文文,曾自認同媽咪關係差嘅汪小菲,最近係咁搵阿媽開Live,被指貌似女星張雨綺嘅文文每次現身,汪小菲都一直望實對方,又不斷主動詢問對方信息,得知文文係單親媽媽時,汪小菲直頭笑到出口,網友就估計汪小菲同文文一連串互動,就令張穎穎呷大醋。


而大S同汪小菲嘅離婚生活費官司,今日上午再次開庭,雙方都僅委由律師出庭。庭訊只花15分鐘就結束,雙方律師走出法庭後被問及開庭狀況均不願透露。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!