掃呢頁CODE去手機

2023年3月28日 星期二

陳山聰:劉穎鏇Big爆背心 陳山聰擔心被裁員:世事難料! #劉穎鏇 #陳山聰

藝人陳山聰與劉穎鏇(Tiffany)今日(27日)為無綫劇《隱形戰隊》宣傳,活動上播出山聰為Tiffany拉筋的花絮,兩人受訪時表示該場口講兩人開始互 ...






藝人陳山聰與劉穎鏇(Tiffany)今日(27日)為無綫劇《隱形戰隊》宣傳,活動上播出山聰為Tiffany拉筋的花絮,兩人受訪時表示該場口講兩人開始互生情愫,非常好看。講到劇集收視不俗,山聰稱《隱》劇暫時是今年最高收視,感謝觀眾及網民支持:「雖然呢套劇同《超能使者》嘅班底差唔多,而且播出時間接近,但回響好好,成績比《超能使者》更好,所以拍得幾辛苦都係值得,多謝台前幕後人員。(但公司剛剛裁員。)每間公司都會有呢個情況我都喺公司20年,經歷高高低低,好多人走咗又返嚟,希望疫情過去,公司穩步上揚,可以有好消息請番啲同事。(識嘅幕後有冇受影響?)我唔知,我剛由外地返嚟,暫時未收到消息。」被指他無須擔心被裁時,他呆一呆說:「吓!畀你嚇一嚇,世事難料,我暫時都OK,我人工好低,而且仲有好耐 約。(你係視帝唔會畀人炒。)咁我都仲拍緊新劇,暫時仲有工作。」


另外,講到Tiffany 在劇中經常以Big爆小背心登場,她笑言已經麻木:「因為劇中太多唔同顏色背心,拍攝時擔心着錯色唔連戲,睇吓集唔集得齊彩虹色。」山聰提意對方可以做一個時裝品牌專門推出小背心,應該相當受歡迎。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!