掃呢頁CODE去手機

2023年3月31日 星期五

中年好聲音|涂家堯與前妻成陌路人:六年夫妻連普通朋友都做唔到 #中年好聲音

《中年好聲音》已經去到九強階段,留低的都是有高強實力之人,涂家堯曾以一首《我們》深情地打動評審,他亦講出自己離婚的故事,指:「由細到大對於結婚,都覺得 ...




《中年好聲音》已經去到九強階段,留低的都是有高強實力之人,涂家堯曾以一首《我們》深情地打動評審,他亦講出自己離婚的故事,指:「由細到大對於結婚,都覺得係一生一世。本身我唔想離婚,但當時佢(前妻)講咗句,話我浪費咗佢六年時間,聽到我覺得冇乜挽回嘅餘地」,家堯更指為了不想家人擔心,確是度過了一段難熬的日子。

《香港01》再次訪問涂家堯,原來這段婚姻結束後,與前妻已成陌路人,甚至曾經共同撫養的兩隻愛貓亦不能再見,他說:「同前妻而家冇聯絡架喇,以我所知佢都唔想聯絡,可能佢會想有個完全新嘅生活,可能佢會想我喺佢新生活完全消失,去令到自己可以專注喺另一段感情或者新嘅生活。所以一定唔會有恭喜我喇,甚至再冇回應我啲訊息,最唔開心唔係冇得再聯絡,因為我都明白可能佢有新嘅戀情,唔想我同佢聯絡會影響到佢嘅新生活或者新感情關係,我都明嘅。」

對於最傷心的事,並不是與前妻再無聯絡,而是涂家堯不能再見到兩隻愛貓,曾經前妻曾承諾可以讓他與貓見面,但由於前妻不想再聯絡,就算透過中間人亦不獲回覆,令到涂家堯不再抱有期望。他說:「嗰時我哋分開係養住四隻貓,兩男跟佢兩女跟我,當時有傾定時俾我見,我對上一次見係上年年中。我對貓就似對仔女咁,呢件事係關係結束最傷心嘅事。好可惜,六年夫妻連普通朋友都做唔到。」

《中年好聲音》成功之處? 有一樣嘢完勝《聲夢傳奇》|任噏亂評

涂家堯愛貓如子。(受訪者提供)


涂家堯愛貓如子。(受訪者提供)


涂家堯愛貓如子。(受訪者提供)


本來的四隻貓。(受訪者提供)


本來的四隻貓。(受訪者提供)


有兩隻冇得再見。(受訪者提供)


至於參加《中年好聲音》,原來也是因為疫情引起,大家都知道他是「婚紗銷售員」,他表示自己家人是做婚紗的,因為近幾年疫情關係,自己多了時間在家中無所事事,開始接觸唱歌App,他說:「有啲朋友喺app做直播叫我捧場,又叫我試吓直播,因為疫情時間多咗,開始做直播,到而家已經兩年幾。感覺上呢兩年幾開播好似每樣都有原因,好似舖排為咗我參加呢個比賽,不論外形或練習上,因為一個星期開播三四晚,開親都唱幾個鐘,無形上要對鏡頭同對觀眾,好似呢兩年練習就係為咗呢個比賽。因為我本身唔慣對鏡頭,因為開播就open咗好多,雖然我喺電視上冇其他人暖得咁快,但我本身應該會更加尷尬。」

涂家堯會在唱歌app直播。(FB圖片)


被喻為「中年好聲音」顏值擔當。(FB圖片)


被喻為「中年好聲音」顏值擔當。(FB圖片)


被喻為「中年好聲音」顏值擔當。(FB圖片)


多年沒有比賽的他,上年唱過《港島網紅好聲音》奪得總亞軍,以前會唱酒吧比賽,但其實從來沒有學過唱歌,見其他參賽者都大有來頭,多是唱家班,甚至乎曾經出道做歌手,覺得非常厲害。「而我自己就從未真正學過唱歌,今次其實都只係膽粗粗去參加,成功打入十強,其實對我嘅支持者、屋企人總算已經係一個交代,亦都係我一生難忘嘅經驗。」涂家堯說。

中年好聲音|支嚳儀13年前叫謝穎 參加新秀獲讚身材好

中年好聲音|羅啟豪媽媽原來大有來頭 一個理由放棄歌唱事業

中年好聲音|林鉫徫被喻為「港版韓紅」 第一個相關搜尋竟然係..

中年好聲音|周吉佩21歲參加比賽小鮮肉相曝光 曾獲林夕幫手填詞

中年好聲音|顏志恒老婆素顏曝光靚到發光 雙職媽媽幫老公追夢

中年好聲音|李佳起底未參賽已開騷 教人唱歌只收呢個價錢

中年好聲音|「小龍女」龍婷曾奪央視節目冠軍 曾於旺角擺街唱歌


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!