掃呢頁CODE去手機

2023年4月11日 星期二

譚俊彥:譚俊彥社交網被盜 兜售5千蚊張周杰倫演唱會飛 #周杰倫 #譚俊彥

騙徒手法層出不窮,今日(10日)視帝譚俊彥於社交網發文,指自己嘅帳號被盜,提醒大家要小心,佢留言:「請大家小心,今天突然被人告知我的社交網在向大家兜售 ...






騙徒手法層出不窮,今日(10日)視帝譚俊彥於社交網發文,指自己嘅帳號被盜,提醒大家要小心,佢留言:「請大家小心,今天突然被人告知我的社交網在向大家兜售演唱會門票,當我登陸時所有訊息已被撇回,已向社交網公司投訴。提醒大家千萬要小心,凡涉及錢財轉帳,不可輕信網絡,如已有損失請立即報案。」


譚俊彥接受東網訪問,透露事件由受害者私訊太太才揭發,他說:「佢同我太太講,話我收錢代買周杰倫內地演唱會飛,當時佢已經畀咗千幾蚊,我哋叫佢報案,同埋記低個入數帳戶,之後我Login社交網,發文同粉絲講唔好上當,點知個Hacker可以同一時間Delete晒我啲留言,好恐怖!跟住有粉絲就同我講,話我叫佢哋過5千蚊畀佢,當然跟咗我10幾20年嘅粉絲係唔會上當,但安全起見,我都有同社交網公司備定案。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!