掃呢頁CODE去手機

2023年4月11日 星期二

獎門人|金剛做返「獎老」又俾曾志偉兜巴星:呢個係獎門人style #曾志偉 #獎門人 #金剛

金剛接受《香港01》訪問時表示自己已有6年沒有擔任「獎門人」主持,直言回到TVB的感覺是又熟悉又陌生,更坦言差點記不到去TVB食堂的路。他笑說:「係呀 ...






金剛接受《香港01》訪問時表示自己已有6年沒有擔任「獎門人」主持,直言回到TVB的感覺是又熟悉又陌生,更坦言差點記不到去TVB食堂的路。他笑說:「係呀,鬚都白晒啦。」他表示,今次回到「獎門人」大家庭是曾志偉的邀請。他說:「獎門人有問過我時間得唔得,而家通咗關好方便,咁就返嚟同大家見吓面,其實巧(好)多香港朋友都覺得我係咪死咗呢,但係我某(冇)事嘅,我仲喺度,不過前一排喺台灣之嘛。」

以前的節目中「獎門人」曾志偉敲金剛的頭成為「指定動作」,他直言一點都不怕,他說:「唔驚唔驚,實『哼』㗎!哈哈哈,絕對『哼』㗎!所以唔使話驚唔驚,呢個係獎門人個style,個感覺好似細細個俾佢打到大,個感覺好似阿爸湊仔咁。(似嚴父?)係啦,可能懷念添!因為好耐冇被打嘛,哈哈哈。」

會不會反擊?他回答:「唔會!我(年紀)都大啦,佢更加大,我哋尊重老人家嘛,要尊師重道。」他表示,暫時會繼續於「獎門人」擔任「獎老」。他說:「暫時都會做多幾集,始終呢個節目畀我感覺係,我喺呢度出嚟,要『生喺邊度,死喺邊度』!」他透露,5月1日會於順德舉行楝篤笑,他說:「第一次慢慢嚟啦,我都想喺紅館做,做唔做呢唔知㗎嘛。個楝篤笑叫《整色整水唔係楝篤笑》,順德中心演藝大劇院。」
































本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!